درود
من فقط از کار مسئولین سر درنمیارم .
فقط تعداد دور بوبین را اضافه کن مقصودت حاصل میشه
ضمنا اگه موتور مورد نظر شما هوندا ۱۲۵ باشه دراینصورت چون قصد دارم تغییراتی اعمال کنم تا در سرما هم با نیش هندل روشن بشه و باید ولتاژ کوئل و بتبع آن ولتاژ بوبین را تقویت کنم لذا اگه نقشه هوندا ۱۲۵ را پیدا کنی و به این تاپیک برسونی دقیقا میتونم تعداد دور ایده آل را پس از بررسی و آزمایش اعلام کنم.
البته باید در وقت آزاد آزمایش کنم که ممکنه مدتی طول بکشه ولی پس از دریافت نقشه حتما انجام میدم.
چون پیر شدم و حس ندارم بیشتر از یک نیش هندل بزنم باید حتما درستش کنم و کمتر از اتومبیل استفاده کنم.
سپاس
خخخخخخ
از کار مسئولین خودشون که هیچ، خدا هم سر در نمیاره
بله مقصود طرح هندا 125 cdi هست
نقشه هندا منظور چه نقشه ای؟ نقشه سیم کشی کلی موتور یا نقشه بوبین؟
تو پیر شدی؟؟؟؟!!! با شناختی که از تو پیدا کردم، تو پیر هم باشی 10 تا جوون و میزاری تو جیبت
فرمودید به تعداد دور سیم پیچها اضافه کنم ، بوبین 7تا شاخه سیمپیچ داره ، یکیش که مال برق شمعه سیم مویی تعداد دور بالا که اصلا بهش فکر نکن چون چسب خورده و نمیشه سیم پیچ شو باز کرد، 6 شاخه دیگه برق 12 ولت مورد نیاز و تامین میکنند که هر شاخه جهت پبچیدن عکس شاخه قبلی هست یکیش درجهت عقربه و بعدی خلاف جهت عقربه های ساعت که دلیلش رو نمیدونم، ، ، حالا من میخوام تعداد دور سیم پیچ ها رو اضافه کتم الزاما باید تو تمام شاخه ها تقسیم کنم یا میشه فقط تو دو شاخه سیم پیچ آخر اضافه کتم؟؟؟
پارسلل از گمرک یه قطعه بنام تقویت کننده بوبین که جدید بود و قبلا نشنیده بودم خریدم ، که خود فروشنده هم نمیدونست گفت ببر موتورساز خودش میفهمه ، تو تبلیغش نوشته بود جایگزین باتری ، رو همه سیمهای بوبین امتحان کردم و جواب نگرفتم ولی تو مسیر برق شمع قرار دادم خیلی خوب جواب داد، فبلش باید 7-8 بار هندل میزدم ولی الان با یه هندل روشن میشه
داخلش یه خازن سرامیکی بزرگ با یه لامپ LED که با مقاومت سری شده هم دیود و هم علامت کار کردن، اما لامپ و مقاومت با خازن موازی شده ، الان هم یه خازن الکترولیت 400v 150میکرو با ال ای دی و مقاومت موازی کردم و خوب جواب داده ، اخه جای شمع من گشاد کرده بود شمع و پرت مبکرد، قلاویز کردم یه شماره بالاتر و شمع ماشین انداختم، فاصله شمع ماشین دوبرابر موتوره ولی من کم نکردم با این خازن خوب جواب داده
این و امتحان کن