سلام دوباره از راه کارهایی که به نظر من میرسه یک باید مغازه رو بهش برسی یعنی یک دکور خوب تابلو خوب وتبلیغات در مغازه خوب و این که محیط تعمیراتی رو با قسمت پاسخگویی به مشتری جدا کنی حتی اگه شده یه تخته ام دی اف بزنی و این که اگه توانش رو دارین برای جواب دادن به مشتری یه منشی خانم بگیرین و تا میتونید وسیله تعمیری رو در سریعترین زمان تحویل مشتری بدین من خودم فقط تعمیرات پخش وامپلی وباند ودزدگیر انجام میدم و تا امکان داره نمیزارم مشتری بره همونجا بهش تحویل میدم و این باعث شده مشتریم زیاد بشه تازه دستمزد خوبم میگیرم و مشتری هم راضی بوده چون یک بار میاد و همیشه با این هم مخالفم برا اینکه دستمزد کار تو بگیری مشتری تو الاف کن عصر دیجیتال دیگه قدیم نیست کسی از چیزی سر در نیاره همونطور که الان ماشین خودمون اگه ریپ بزنه اول گوگل سرچ میکنیم یه اطلاعاتی میگیریم بعد میریم تعمیر کار وهمیشه با مشتری به صورت قاطع حرف بزن و اگه دستگاهی ایراد نداره به مشتری بگی که دستگاه ایراد نداره و دستمزد نگیر این باعث اعتماد میشه برا وسیله تعمراتیت گارانتی بزار وداخل مغازه رو همیشه از لوازم اوراقی وخراب پر نکن که مشتری بترسه دستگاهش رو بهت بده به نظر من این چندتا راهکار باید موثر باشه
سلام
فقط با سریع تحویل دادن مشکل دارم: عمده کارهایی که تحویل می گیرم یک روزه تحویل میدم .
به چند دلیل زودتر انجام نمیدم:
یکی قبول دستمزد از طرف مشتری و دیگری توقع مشتری برای تحویل سریع کاری که امکانش نیست زود انجام بشه و دیگری اینکه اگه مشکلی توی تعمیر پیش اومد فرصت رفع عیب باشه و اگر قطعه ای ندارم بتونم تهیه کنم و .........
الان آی سی صدای پخش جی وی سی را عوض کردم کل باز و بسته و تعویض و امتحانش شد بیست دقیقه. مشتری برای بیست دقیقه حاضره چقدر دستمزد پرداخت کنه؟
برای مواردی که دستمزدبالا باشه که کار خیلی سخت تر میشه:یکی از باندینگ کارها تعریف می کرد که با مشتری طی کردم 4 تومن می گیرم پنل 65 ال جی که از داخل اتصال داره را احیا کنم.به محض آماده شدن زنگ زدم طرف گفت نیم ساعت کار کردی 4 تومن بهت بدم و به زور تونستم 1.5 ازش بگیرم