با سلام
درمورد 25L8036Dزمان پاک کردن 1.5ثانیه است وفقط بخش کمی از فایل را پاک میکند .VCCهمروی نرمال است
متشکرم
سلام
شما بهتره آي سي ها رو به شرکت ارسال کنيد تا مشکلشون رو برطرف کنند .
اين بهترين کاري هست که ميشه انجام داد ...........
موفق باشيد .
با سلام
درمورد 25L8036Dزمان پاک کردن 1.5ثانیه است وفقط بخش کمی از فایل را پاک میکند .VCCهمروی نرمال است
متشکرم
من هم این مشکل رو نداشتم البته اون دفعه با ورژن قدیمی بود اما الان که اپدیت کردم امدم فلش کنم میبینم نمیشه قبلا خیلی از فلش ها رو بدونه اینکه شماره ای وارد کنم با دکمه دیتکت میشناخت اما من الان باید برم و شماره فلش رو بدم بازم نمی دونم ایراد از ورژن جدید یا از پراگرامرسلام
من قبلا هر دو نمونه اي که ذکر کرديد با همين پروگرامر بدون مشکل پروگرام کردم ، ولي به تازگي تست نکردم .........
موفق باشيد .
دوست عزیز شما قبلا با نصب نرم افزار جدید پروگرامر را ارتقاء داده ایدبا سلام من نرم افزار راطبق راهنما نصب كردم ولي زمانيكه ميخام بازش كنم يه كادر ميا د كه نسخه جديد تر نصب كنيد وباز نميشه كمكم كنيد ممنون ميشم
با سلام
نمونه های SMD از A25L080P, EN25F16 را داشتیم و در تست آن با ورژن 7.36 مشکلی نبود و با توجه به یکی بودن سیستم اکثر فلشهای 8 پین نباید برای بقیه نیز مشکلی باشد. ممکن است پتانسیومتر کالیبره ولتاژ پروگرامر بهم خورده باشد یا ایراد دیگری داشته باشد ولی به نرم افزار مربوط نیست.
39vf1601 و m29w160et نیز تست شدند و مشکلی نبود اگر از آداپتور و پروگرامر مطمئن هستید احتمال خراب بودن یا ریمارک بودن آ ی سی نیز هست . بعد از تحریمها در حال حاضر بالای 80 درصد آی سی های وارداتی به نام نو ، ریمارک هستند و احتمال اشتباه در ریمارک و خراب بودن یک رول کامل آی سی وجود دارد چنانچه چند ماه پیش چند هزار 95160 خراب در بازار به اشتباه پخش شده بود.
25L8036D در زمان طولانی تری باید پاک شود و مشکلی وجود دارد ، یکی از حالتها OTP شدن قطعه است که با توجه به نبودن اطلاعات درباره آی سی نمیتوانیم بدون آی سی اظهار نظر کنیم.
ضمنا احتمال ایجاد اشکال بطور وسیع بعد از آپگرید بسیار پایین است و تا بحال بالای 200 آپگرید ارائه شده که تنها 2 یا 3 مورد اشکال وجود داشته که معمولا یکی دو روزه رفع شده و کلا سیستم آپگرید به گونه ایست که حداقل تغییر برای آی سی های قدیمی اعمال میشود و تغییرات برای قطعات جدید است. 90 درصد شکایتهای مشتریان مربوط به آپگرید ناشی از اشکالهای همزمان سخت افزار یا ویندوز کاربر بوده و ربطی به خود آپگرید نداشته . البته ما از گزارش هر مورد اشکال احتمالی استقبال میکنیم و خواهشمندیم موارد این چنینی را حتما به ما اعلام کنید.
با تشکر
سلام چرا پروگرامر من توسط لب تاب شناسایی نمیشه عملیات نصب رو هم کامل انجام میدم اخطار میدهدپروگرامر رو شناسایی نمیکنه لازم به ذکر است که با کامپیوترم شناسایی میشه در ضمن ویندوز لب تاب 7 است لطفا راهنمایی کنید