تو خودت یه پا جوونیبنظر میرسه بعد از مدت طولانی برای اولین بار باید با هل دادن روشن بشه که کار من نیست و باید از یک جوون کمک بگیرم
تو غزال تیزپای مایی
سر شمع و بردار و مثل پیچ بپیچون جدا بشه کابل و با فاصله حدود یک سانت شمع نیگر دار و هندل بزن ببین جرقه پرت میکنه بعد شمع و باز کن و سرشمع وصل کن و بچسبون به بدنه هندل بزن ببین خود شمع خوب جرقه میزنه، یه سمباده بزن بنزین بریز تا حفره شمع پر بشه با بنزین ببند شمع و ساسات دو سه تا هندل جوندار و محکم روشن میشه
اون شارژر ه هم یکسو کننده برق برای شارژ باتری و هم رگلاتوری ولتاژقطعه آلمینیومی مشبک به اندازه کف دست زیر باک هست که ۴ سیم داره این چیه
اون مال یه قطعه هست که گویا رو مونور نصب نمیکنن دیگه فک کنم نمایشگر ولتاز یا چبزی شبیه اون که لااقل رو موتورهای مونتاژ ایران نصب نمیکنن مثل سیم نارنجی دسته گاز که استفاده نمیشه و مال چراغ جلوهایی که یه لامپ کوچیک هم تو کاسه چراغ جلو دارندکنتاکت ۴ سوکت که فرمودی فاقد سیم و پوچ هست استفاده شده و سیمی بهش متصله و احتمالا مدل این هوندا با هوندای شما متفاوته.
در کل مهم نیست و حتی سیمکشی مارک راپیدو هم خریدم متل بقیه موتورها اون شماره 4 خالی بود
،،
،
،
در مورد کاربرات اون دوتا سوزن داخل همون لوله سوراخدار ها باید کامل سفت بشن وگرنه با لرزش موتور باز ميشن اون سوزن که دوتا واشر ریز داشت و پیچ سوخت هست کامل بسته بشه بعد دو 2 دور باز بشه
سوزن ژیگلور بالاش چهارتا شیار داره که یه خار ریز داره و معمولا رو شیار وسطه خار و بنداز شیار بالا که سوزن در پایین ترین حالت باشه هم مصرف سوخت کمتر مبشه و هم بنزین کمتری تو ترکیب میاد و با دور موتور کمتر درجا کار مبکنه