سلامساسات ، باید حتما بالا یا وسط باشه یعنی در حالت نرمال فورا خاموش میکنه
بعبارتی دریچه هوا که توسط پولک گردی به اندازه سکه ۵۰۰ تومنی هست باید بسته باشه تا شدت مکش بنزین زیاد باشه
اگه در حالت میانه هم باشه یعنی اگه دریچه نیم باز هم باشه خاموش نمیکنه ولی در حالت بسته خیلی بهتر کار میکنه اما در حالت نرمال که دریچه باید باز باشه فورا خاموش میشه
عذرخواهی و توضیح علت غیبتم رو بعدا میگم
اول-تو حالت درجا اینجوریه یا تو سرعت هم همینطوره؟
کاربرات یه گلویی رابط به انجین داره که معمولا لاستیک فشرده هستش البته نوع آلمینیومی هم هست، کاربرات و با دست کمی تکون بده ببین گلویی ترک بر نداشته چون در اون صورت هوا میکشه و درصد بنزین میاد پایین و خاموش میشه،، وقنی ساسات و میدی بالا پولکی ورودی هوا رو تنک میکنه و مقدار بنزین تو مخلوط سوخت بیشتر میشه ، یعنی به هر دلیل ، تو مخلوط سوخت بنرین کمتر از حد نیازه
یا گلویی رابط کاربرات به انجین ترک داره و هوا میکشه ، یا کاربرات تنظیم نیست
فک کنم گفتی قطعات داخل کاربرات و خریدی و عوض کردی، درسته؟
در این صورت لوله سوراخ سوراخ که سوزن زیگلور داخل اون قرار میگبره در انتهاش یه پیچ دیگه هم داره که یه سوراخ وسطش هست، اگه عوض کرده باشی ببین سوراخ این با قبلی یکیه یا نه