آی پی امداد
abtahi

انا لله و انا الیه راجعون درگذشت استاد غزال

mohamad d

VIP PLUS
کاربر
2009-01-02
217
1,567
تهران
از شنیدن خبر فوت مهندس کمالی (استاد غزال) بسیار متاثر شدم بنده این واقعه دردناک رو خدمت همکاران گرامی و خانواده محترم تسلیت عرض می کنم واز درگاه خداوند متعال برای خانواده محترم صبر مسالت دارم مارو هم در غم عزیز از دست رفته تان شریک بدونید.همکاران گرامی برای شادی روح استاد غزال یک فاتحه بفرستید
 

امیر سجاد

VIP+ افتخاری
کاربر +vip پلاس
2018-07-10
1,232
4,373
ایران
۲۰۲۴۰۵۲۷_۱۲۱۲۳۲.png
 

solara

کاربر vip
vip
کاربر
2010-07-31
195
403
اصفهان
خبر درگذشت همکار ارجمند جناب اقای حسن کمالی با کاربری استاد غزال یکی از مدیران و‌استادان بزرگ irantk خدمت همکاران تسلیت میگویم ، امروز خانواده بزرگ irantk با اندوه بسیار به سوگ این استاد ارجمند، نشسته است. وی در اوج ثمربخشی و خدمت به جامعۀ تعمیرکاران آسمانی شد و همۀ همکاران ، کاربران انجمن ، آشنایان و دوستان را در بهتی غریب فرو برد.
یاد و خاطرۀ این استاد مهربان و عزیز سفر کرده را گرامی می‌داریم و از درگاه خداوند متعال، بخشش و رحمت الهی برای ایشان و صبر و بردباری به خانواده محترم آن یار سفر کرده مسئلت می نماییم.
انجمن تعمیرکاران ایران
خداوند رحمتشان کنند و صبری به بازماندگان عطا فرمایند.واقعا خبر فوت ایشان ضایعه غم انگیزی قطعا برای اعضای محترم سایت خواهد بود.لطفا اگهی ترحیم رو در صورت امکان قرار دهید.
 

armin-a

کاربر vip
کاربر
2011-12-06
272
228
😭😭😭😭باورم نمیشه،چقدر این روزها خبرهای بد میشنویم .روحت شاد استاد عزیز. انشالله با ابا عبدالله ع محشور باشی.الهی روحت وسط بهشت در ارامش و آسایش باشه،خیلی ازت آموختیم. امان از دنیای بی وفا😔😭.اللهم صل علی محمد وال محمد 💔💔💔🖤🖤🖤
 
آخرین ویرایش:
بالا