- 2007-06-29
- 1,445
- 5,512
با سلام و تشکر از حسن توجه شمادرود
خبر دارم که جنابعالی مخترع هستید و سابقه طولانی در زمینه تعمیرات دارید .
در سمت راست همین جملات و در قسمت لوکیشن ، آیدی پیج اینستاگرام تجاری ام ذکر شده و کارهای شاخص را به همراه نکاتی که بیشتر جنبه اموزش ماهی گیری دارند را در این پیج قرار دادم .
(بماند که حدود 50 درصد از محتوای تولیدی را هنوز آپلود نکرده ام)
اگر عزیزان منبع درآمد دیگری دارند و به قصد یادگیری و تمرین ، الکترونیک را دنبال می کنند که هیچ !! من حرفم را تمام و کمال پس می گیرم
اما اگر تنها منبع درآمد و معیشت ایشان از راه تعمیرات الکترونیک باشد ، در این صورت زمان و عمر آدمی حرف اول را می زند . اگر سهل انگاری کنیم و دیر بجنبیم ، چیزی به جز ضعف بینایی ، مشکلات ریوی و وجود انواع مواد سمی در خون ، آرتروز و ستون فقرات ، کاسب نخواهیم شد!!
شوربختانه دنیای بیزینس بسیار بی رحم تر از این حرف هاست ، مخصوصا با شرایط بغرنج فعلی.
با عنایت به توضیحات فوق ، اگر تعمیرکار محترم برای حوزه کسب و کارش یک حد پایین تعریف کند (لیمیت) ( کارهایی زمان زیادی از او می گیرد ولی بازدهی مالی مناسبی ندارد را پذیرش نکند) ، در صورت توانایی در تعمیر تجهیزات گران قیمت ، کسب و کارش رونق بیشتری خواهد گرفت ، چرا که از طرفی زمان خریده است (زمان خود را ازاد کرده است) و از سویی دیگر با دست گذاشتن بر روی کارهای حرفه ای و تخصصی ، اعتبار ویژه ای به کسب و کار خود ، می بخشد .
جسارت به اساتید نمیکنم ولی خودم دائم در حال یادگیری هستم اصلا هم دستمزد کارش برام مهم نیست مثلا همین گوشی سیاه و سفید همین الان داخل سایت ایران کوماکس برد و لامپ تصویر کامل هست 300 هزار تومان میتونم بگیرم از های ولتاژش استفاده کنم و لامپ تصویر یا بردش برام بمونه یا نهایت کل برد رو تعویض کنم ولی بعد این معمای حل نشده همیشه تو ذهنم میمونه.کارم هم اونطور نیست که مثلا بگم امروز نیم ساعت یا یک ساعت برای این عیب یابی وقت گذاشتم برام ضرر بود به قول استاد غزال
ثانیا عبور کردن از عیوب پیچیده در ظاهر بسود تعمیرکاره اما درواقع به زیان او هست.
زیرا پیام عجز و ناتوانی را به مشتری ابلاغ میکنه و اعتبار تعمیرکار مخدوش میشه.