درود
درسته همه این مشخصاتو داره ازجمله فنر و واشرها
اساسا اخیرا بابت همین داستان خریدم و کامله ولی بنظرم خیلی شل شده و شاید اشتباه میکنم و بنظرم اومده ، البته برای چرخاندن آن از نقطه ای که یکطرف پیچ فرض کنیم بقدری چرخاندم که مجددا به همان نقطه برسه و اینو یک دور منظور کردم که جمعا دو دور پیچیدم
هرچند قصد دارم در فرصت مناسب بررسی عمقی کنم و اگه واقعا شل بود و نیاز به اصلاح بود فنر را بکشم بلند تر و محکم تر بشه.
در هر صورت ریز بینی های شما قابل تحسینه که به کفر کائنات موتور مسلط شدی و قطعا در هر کاری اراده کنی موفق میشی ولی بخش عمده عدم توفیق افراد باهوش در هر کاری کمبود امکاناته
تعمیرکار هر صنفی ناخواسته دسترسی به امکانات گسترده داره زیرا اموال مشابه متعلق به مشتریان را در اختیار داره و به کشف عیب کمک زیادی میکنه که دیگران بویژه افراد باهوشی مثل شما ندارند وگرنه در هر زمینه ای موفق میشی
البته تعمیرکار هم حق داره و کافیه به سرمایه تعمیرکار دقت کنی که اکثرا افراد معمولی هستند و بنظر من اگه به دروغ میگه فلان قطعه رو عوض کردم دزدی نیست و حقشه که نمیتونه با راستگویی بگیره و ناگزیر به دروغگویی میشه
حقیقتا اجرت تعمیرکار اتومبیل و موتور غیر منصفانه و خیلی ناچیزه و من موندم چجوری زندگی میکنن
من بندرت به تعمیرکار مراجعه میکنم ولی در صورت مراجعه خیلی بیشتر از درخواستش پرداخت میکنم البته با زور و اصرار
باز هم بابت زحمات و ارشاد ارزنده شما ممنون و مدیونم و جهت جبران مافات حتما درخدمتم.
سپاس
سلام به استاد غزال بزرگ
انتصاب شایسته شما را به سمت مدیر مدیران تبریک عرض نموده و ....
(از حیث پاچه خواری)
داشتم پستها رو مجددا میخوندم که متوجه یه خطا شدم
هرچند قطعا تا حالا متوجه شدید و اصلاح کردید
خطا مورد نظر تنظیم پیچ کنترل ترکیب سوخت هست که گعتید خیلی شله و عنقریب بیفته
من گفتم اون پیچ کاملا بسته بشه بعد ۲ دور کامل باز بشه
ولی گویا اشتباه متوجه شدید و معکوس عمل کردید و پیچ و کاملا باز و ۲ دور بستید
و به همین دلیله که خیلی شل و وله و مصرف بنزین و خیلی در حد چندبرابر زیاد میکنه
اون پیچ باید کاملا سفت بشه بعد ۲ دور شل و باز بشه