سلام.
این طور که من برداست کردم .البته از فصل موضوع استفاده از بوق بدون باطری با دور گرفتن موتور صدای بوق زیاد و با بیشتر شدن دور فشار به بوق و همچنین با روشن بودن. چراغها میسوزه.از تجربم بگم
در موتورهای ایژ که قدیم در روستا استفاده میشد یک باکس زیر زین داشت که وقتی موتور در جا کار (حتی بدون باطری ) رله اول زیر بار بود و ولتاژ مصرفی چراغ و بوغ رو میداد هر چی دور موتور بیشتر میشد رله اول به دوم و سوم تغییر میکرد و هر پله ولتاژ ثابت به مصرفیها میداد.خیلی کلنجار رفتم که عملکردشو متوجه بشم که نشد.دوستان شما میدونید؟
این طور که من برداست کردم .البته از فصل موضوع استفاده از بوق بدون باطری با دور گرفتن موتور صدای بوق زیاد و با بیشتر شدن دور فشار به بوق و همچنین با روشن بودن. چراغها میسوزه.از تجربم بگم
در موتورهای ایژ که قدیم در روستا استفاده میشد یک باکس زیر زین داشت که وقتی موتور در جا کار (حتی بدون باطری ) رله اول زیر بار بود و ولتاژ مصرفی چراغ و بوغ رو میداد هر چی دور موتور بیشتر میشد رله اول به دوم و سوم تغییر میکرد و هر پله ولتاژ ثابت به مصرفیها میداد.خیلی کلنجار رفتم که عملکردشو متوجه بشم که نشد.دوستان شما میدونید؟