آی پی امداد
abtahi
آریا الکترونیک mehrinfo تکشو

درخواست: نظر سنجی از تعمیر کاران و فروشندگان وسایل دست دوم و نو در زمینه کامپیوتر

شیدینگ مود

کاربر
2013-12-22
222
730
بندرعباس
سلام داش اسماعیل گل والا شاید بعضی از عزیزان بقول شما نیاز به تهیه قطعات از این طریق نمیبینن و بعضی از بزرگواران هم این نوع کمک رسانی به همدیگه رو جدی نگرفتن انشالله اگه خدا بخواد این بخش راه بیفته خواهیم دید که یکی از شلوغلترین تایپکها خواهد شدمن همه جوره در خدمتم داش اسماعیل گل
دست بوس اساتید گل همچنان هستیم
 

hanirayan

VIP+ افتخاری
کاربر
2013-05-15
1,354
7,775

با سلام

منم به نوبه خودم هر کمکی از دستم بربیاد انجام میدم چون این یکی از مهمترین نیازهای ما تعمیرکاران میباشه و مطمئن باشید هیچ وقت لنگ یه قطعه نمیمونیم

امیدوارم مدیران هرچه سریعتر در رابطه با این موضوع تصمیم بگیرند


کوچیک همه بچه های IRANTK

 

vhw

کاربر
2012-12-20
60
318
با سلام خدمت تمامی دوستان و همکاران عزیز.
من هم با این ایده ی خلاقانه موافقم چون علاوه بر کمک به تامین قطعات ، فضایی برای فروش قطعاتی میشه که در گوشه و کنار منزل، مغازه و ... خاک میخورند.
با مطالعه پستهای قبلی دوستان ، به نظر من ایده قرار دادن یکی از دوستان (فردی مورد اعتماد) به عنوان واسط، ایده بسیار جالبی است و مطمئن.
به نظر من میشه قسمتی از انجمن رو برای این ایده در نظر گرفت و هر کاربری کالای فروشی خودش رو با قیمت پیشنهادی در انجمن قرار بده. که البته کاری است زمان بر ولی شدنیه. همینطور بخشی برای کاربرانی که به قطعات دیگری نظیر آی سی ، ماسفت و ... نیاز دارند در نظر گرفته بشه تا هم نیاز فروشندگان برطرف بشه و هم نیاز خریدارانی که نیاز فوری به قطعه دارند.
امیدوارم این ایده زیبا اجرا بشه. با تشکر از همه دوستانی که در این زمینه فعالیت میکنند.:11677:
 

cybernova

مدیر تعمیرات سخت افزار کامپیوتر
مدیر تالار
2013-05-31
2,829
10,511
آذرشهـر
با سلام خدمت دوستان و همکاران و خسته نباشید برای یه هفته پر تلاش
بله آقای شیدینگ مود ،انگار در حال حاضر اکثر دوستان نیازی به همچی امکاناتی رو نمی بینن .با این حساب می شه نتیجه گرفت که بیشتر دوستان خیلی راحت قطعات تخصصی مورد نیازشون رو تهیه می کنند .بنده از طرف خودم و آقای محبی از این دوستان خواهش دارم اگه مقدور هست آدرس جایی که منبع تهیه قطعاتشون هست رو به ما هم بگن یا اگه امکان نداره و نمی خوان کسی بفهمه از کجا تهیه می کنند ،واسطه بشن و ما از ایشون قطعات رو تهیه کنیم ،حتی با دو برابر قیمت .همچنان منتظریم قطعات قید شده در پست شماره 69 از طرف دوستان و همکارانی که مشکل تهیه قطعه ندارند ،اعلام موجودی بشه .
یا علی
 

mjtb_sar

VIP+ افتخاری
کاربر
2010-08-21
482
903
خراسان رضوی
سلام خدمت همه دوستان و اساتید:
به نظر من هم فکر خیلی خوبیه حداقلش اینه که تا حدودی مشکل قطعاتمون حل میشه و اینکه دیگه قطعه رو میشه به قیمت خرید البته تا زمانی که مدیران محترم نظری ندن نمیشه روش حساب باز کرد.امیدوارم که این کار اینشالله انجام بشه و باعث رونق بیشتر سایت و کارمون بشه
 

اسماعیل محبی

مدیر بازنشسته
مدیر بازنشسته
2014-03-11
657
6,186
استان زنجان
دوستان این هم ساعات حرکت از زنجان اتوبوس هست متاسفانه به خیلی جاها از زنجان سرویس نیست که واسه حلش من راه حل دارم
که بعد از راه اندازی فروشگاه خواهم گفت

ساعت حركت و نرخ اتوبوس بين شهري 001.jpg

دست به دست هم دهیم به مهر تا میهن خود کنیم اباد
 

cybernova

مدیر تعمیرات سخت افزار کامپیوتر
مدیر تالار
2013-05-31
2,829
10,511
آذرشهـر
با سلام خدمت دوستان و همکاران
با تشکر از آقا اسماعیل گل که با وجود کسالتی که دارن ،بازم پیگیر راه اندازی فروشگاه هستن .بنده ساکن آذرشهر هستم و از اینجا فقط برا تهران اتوبوس هست که شب ساعت 9 به مقصد ترمینال غرب حرکت می کنه و صبح زود می رسه تهران ،ولی حاضرم اگه قطعه ای موجود داشتم که مورد نیاز همکاران بود برم تبریز و از اونجا بفرستم که برای اکثر مراکز استانها سرویس داره .بنده هم ساعات حرکت از تبریز به مقصد سایر شهرها رو فردا آپلود می کنم .البته برای شهرهای اطراف مثل عجب شیر و بناب و مراغه و همچنین خود تبریز سواری هست و از طریق اونها هم می تونم بفرستم .دوستان هم اگه زحمت بکشند و ساعات حرکت و همچنین شهرهای مقصد از شهر خودشون رو بذارن ،می شه یه دسته بندی اولیه کرد .برای شهرهای نزدیک اطراف هم می شه یه نفر نماینده بشه و شهرهای اطراف رو ساپورت کنه .
یا علی .
 

aisam

VIP PLUS
VIP PLUS
vip
کاربر
2008-11-30
450
6,253
با سلام
ایده بسیار خوبی هست .هم یکسری قطعات مازادی که اون تعمیرکار از رده خارج کرده وبهشون نیاز نداره وهم از طرفی در منطقه ای دیگر تعمیرکاری به خاطر اون قطعه کارش لنگ شده ودر بازار هم از رده خارج شده .
در هر صورت بخشهایی به صورت مزایده مناقصه وبا مدیریت صحیح انجام بشه کار فوق العاده ای هست .
البته چند ماه پیش همچین تایپیکی زده شد وموافق زیادی هم داشت ولی متاسفانه به دلایلی کلا حذفش کردن
 

cybernova

مدیر تعمیرات سخت افزار کامپیوتر
مدیر تالار
2013-05-31
2,829
10,511
آذرشهـر
با سلام
ایشالا مدیران و اساتید بزرگوار رو این مساله عنایت بیشتری داشته باشند تا مشکل تهیه قطعه همکاران در استانهای مختلف حل بشه و دیگه پیش مشتری شرمنده نشیم و مشتری رو دست خالی برنگردونیم .ایشالا این تاپیک موقعی بسته می شه که فروشگاه تاسیس بشه .
یا علی .
 
بالا