آی پی امداد
abtahi
آریا الکترونیک mehrinfo تکشو

تجربیات: بهترین مرکز آموزش تعمیرات هارد در تهران

وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

sajjad-d

VIP PLUS
VIP PLUS
vip
کاربر
2008-07-21
305
913
اصفهان
آموزشگاه ها ی خصوصی با توجه به تبلیغی که میکنند باید به وظایف خودشون عمل کنند
متاسفانه آموزشگاه های خصوصی که نام بردید در ایران " الکترونیک مقدماتی را هم آموزش نمیده تا برسه به تخصصی
هیچ مرجعی هم وجود ندارد تا به نحوه عمل آموزشگاه های خصوصی رسیدگی کند که این ضعف مدیریتی در این بخش است
 

Adelant

کاربر
2010-01-01
2
9
بجنورد
با سلام خدمت همه اساتید.
اینهمه دوستان از این آموزشگاه ها بد گفتن ولی من نظرم مثبته. من یه دوره تعمیرات تخصصی لپ تاپ "البته تو شهرستان" رفتم که کاملا ازش راضی ام. خیلی چیزا یاد گرفتم. با همه ابزارهایی که وعده داده بودند به صورت عملی کار کردم. تقریباً نود درصد کار عملی بود. اصلا چیزی به اسم تئوری و جزوه و ... نداشت. فقط خودم یه سری مطالب رو نکته برداری می کردم اونم فقط به خاطر آزمونش. تقریباً تمام جلسات تعمیر داشتیم. حتی خودم خیلی لپ تاپ خراب بردم آموزشگاه که همونجا با کمک مربی تعمیرش کردم و هرچی پول بابت آموزش داده بودم برگشت جیبم... حتی یه سری لوازم استوک از جمله هیتر هم ازشون خریدم.:) من کاملاً راضی ام.
میخواستم بیام تهران آموزش های حرفه ای تری ببینم. ولی با مطالبی که دوستان نوشتند تقریباً نظرم عوض شد.
 

NICHICON

VIP+ افتخاری
کاربر +vip پلاس
VIP PLUS
vip
vip افتخاری
کاربر
2012-03-01
1,477
12,060
به نام خدا
دوستان به هر صورت لطفا کسی را خراب نکنید و مستقیما اسم نبرید خوب نیست.
به هر صورت اموزشگاه ها دارن از این راه پول در میارند
و شاید کار اموزی که رفته به فلان اموزشگاه از سطح هوشی پاینی داشته و هیچی یاد نگرفته دلیل نمیشه اونوقت بیاد بگه فلا اموزشگاه بدرد نمیخوره
خیلی از ما مغازه داریم
صدرصد نفراتی پیدا میشن که به کار ما ایمان دارند و نفراتی پیدا میشن که اصلا به کار ما ایمان ندارند
چون مثلا شاید یه دستگاهی رو اورده باشند پیش ما و ما نتونسته باشیم تعمیرشون کنیم اونوقت برن پشت سر ما بگن فلان تعمیرگاه بدرد نمیخورد چقدر خود شما ناراحت میشد
در هر صورت دوستان من طرفدار هیچ اموزشگاهی نیستم و تاکنون هم اموزشگاهی نرفتم
فقط میخام بگم که نظرها متفاوته
مثلا در خرید lcd
یکی میگه الجی خوبه یکی میگه سامسونگ خوبه ایا صدرصد میشه بگی کدوم یک بهترند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یا علی
 

علی علی دادی

VIP+ افتخاری
کاربر
2011-08-04
401
3,653
سرزمین مفرغ
درود بر NICHICON عزیز برای صحبت هایی که کرد.جز انسانیت نیست کسی رو خراب کردن و بد گفتن.حالا حق با شما اما حق خراب کردن و توهین ندارید.شماها که میگید هیچی بارشون نیست و کلاهبردارن وووو.آیا این آموزشگاه واستون کارت دعوت فرستاد که برید؟!مطمئنن نه.وحالا هم که رفتید و 1 جلسه 2 جلسه وقتی دیدید چیزی یاد نمیدن و یاشما یاد نمیگیرید به قول دوست خوبم جناب NICHICON.وقتی دیدید اینجوریه ادامه نمیدادید و اونجا رو ترک میکردید.(بدون شک و به یقین خودتون مقصرید.آدم هرچی سرش میاد خودش مسئول هست و مقصر و دلیل مقصر کردن دیگران ......هست.من ابدا نمیخواستم پست بدم ولی وقتی بی عدالتی و صحبت های ناشایستی از برخی دوستان دیدم که خداشاهده در شان دوستان نیست.خیلی ناراحت شدم و این پست رو زدم.از مدیرای انجمن میخوام که این چنین پست های رو حذف کنن.و در آخر اگر كسي آبروي مؤمني را بريزد به فرموده امام صادق(ع) نه تنها در ولايت خداوند متعال جايي ندارد بلكه به جهت منفور بودن، شيطان هم او را نمي‌پذيرد.
 

latifk200

VIP+ افتخاری
کاربر
2012-09-28
591
5,960
بندرترکمن
با درود خدمت همکاران و دوستان گرامی
امیدوارم همه شما عزیزان شاد و سلامت باشید
دوستان لطفا سعی کنید مستقیما نام آموزشگاه ها را قید نکنید !!!
مطلبی که باید خدمت همکاران عرض کنم این است که هیچ آموزشگاهی در دنیا نمیتواند کامل سخت افزار را کامل و جامع مورد بررسی قرار دهد زیرا بسیار جامع میباشد و به عنوان مثال در 1 ماه صدها مدل مادربرد با تکنولوژی های مختلف تولید میشود در این مورد مطالب بسیار است که ادامه نمیدهم
فقط یک راهکار عملی وجود دارد که باید بیان کنم
تنها راهش این است که در این انجمن یا بهتر بگویم در این خانواده اطلاعاتمان را با هم به اشتراک بگذاریم و تا جایی که اطلاعاتمان جواب میدهد به سوالات همکاران پاسخ دهیم و در بحث ها و مطالب بیشتر همکاری کنیم دوستان گلم ما در قبال هم مسئولیم مهر و محبت و صداقت را فراموش نکنیم در کنار اینها میتوانیم به پیشرفت در علم و انسانیت دست یابیم

راستی عزیزان یک مطلب دیگر اینکه آرشیو بایوس سایت کامل نمیباشد دوستانی که بایوس تست شده rom یا bin دارند در بخش های مربوطه قرار دهند که در این مورد هم خودکفا شویم
مطالب های گوناگون بسیار است ما باید حواسمان به همه چی باشد
یک مطلب کوچولو هم مونده و این است که از تمام عزیزان به خاطر غیبتم پوزش میخواهم مسائلی پیش آمد که نتونستم بیام دفتر و سایت .
مطلب دیگر : دوستانی که لینک زیر را مطالعه نکردند لطفا تمام صفحات را مطالعه نمایند
http://www.irantk.ir/showthread.php?t=25836
موفق باشید



با سلام
درود بر شما جناب امجدی . سخنان شما بسیار خوب بود نوع رفتار و برخورد شما در بعد انسانیست جایگاه والایی رو داره. انسان بودن بدون داشتن رفتار خوب و شخصیت به نظرم بی ارزش است .
البته دوستان هم حق دارند و نیتشان این است که دیگران را آگاه کنند و تفاوت تبلیغات و عمل برخی ارگان ها را مشخص نمایند اما بهتر است است زود هم قضاوت نکرد . با توجه به اینکه پست جناب امجدی را مطالعه کردم نزدیک بود بنده به سوی کاربران دیگر سوق پیدا کنیم اما سخنان ایشان ذهنم را بازتر کردند و به درونم صفا دادند .
اما با اجازه تان مثالی میزنم :
ما بعنوان تعمیرکار وقته دستگاهی را تعمیر میکنیم ناخواسته بعضی تلویزیون ها بنا به دلایل مختلف برگشت میخورد این مشکل شاید از کم توجهی و بی دقتی ما نیز باشد و گاها ممکن است از چینی و بی کیفیت بودن جنس از اینرو بیشتر صحبت بنده و توجه بنده بر روی بی کیفیت بودن قطعات است :

شاید یک مشتری با عصبانیت بیاید و فقط حرف های خودش را بزند و به خود حق دهد و هر چقدر هم به او بگوییم گاهی اوقات جنس قطعات بی کیفیت و چینی است اما باز هم معمولا باورشان نمی شود با این اوصاف می دانید عکس العمل آن ها چیست ؟
سریع می روند و پیش دیگران با چنان لذت و غروری حرف هایی می زنند و میگویند یک تعمیرکار اگر تعمیرکار باشد و ادامه اش را خودتان می توانید حدس بزنید . چنان با اصولی صحبت می کنند انگار تعمیرکار هستند و حرف خودشان درست است . اگر ذره ای سکوت می کردند و کمی فکر میکردند و درک داشتند اینگونه برخورد نمی کردند . با توجه به شناخت نسبی که از آدما تو این مدت کسب کردم اینه که آدما زود قضاوت می کنند . در مورد قضاوت دکتر جانسون میگه :‌ آقا خود خداوند هم تا دم آخر در مورد انسان قضاوت نمی کند پس من و شما چرا اینکار را میکنیم . و ژان پل سارتر فیلسوف فرانسوی حرف جالبی میزنه : مردم از هر چیزی سخن می گویند بویژه از آنچه که درباره اش هیچ نمی دانند .

* زبان در اختیار ماست می توانیم با آن هر جمله ای که دلمان میخواهد شکل دهیم مثلا آواز بخوانیم تا دیگران را آرام کنیم دعا کنیم تا با پروردگارمان راز و نیاز داشته باشیم به همنوعان خود توهین کنیم میتونیم برای ابراز عشق استفاده کنیم فقط مواظب باشیم پا روی دل انسانی نگذاریم که گاهی اوقات ضربات روحی التیام یافتنش خیلی سخته . اینجا همکارانی داریم که دست در دست یکدیگر در حال کوشش هستند تا اطلاعات جامعه تعمیرکاران را وسعت بخشند و برای رفع مشکل یکدیگر کمک کنند. این ها به نظرم کاریست با ارزش و معنوی امیدوارم علیرغم تمامی کمک هایی که می کنیم در دیگر بعدهای رفتاری وجود خود را تقویت کنیم و در پر کردن دیگر کاستی هایمان کوشا باشیم .

انسان ها معمولا در حوادث و بلایای بزرگ ، از خود شجاعت و بردباری فراوانی نشان می دهند ، اما چیزهای کوچک و پیش پا افتاده آنها را از پا می اندازد . امیدوارم در برابر مسائل جزیی هم آرامش خودمون رو حفظ کنیم . البته حرف در این مورد برای گفتن بسیار است و در مورد همین جمله ای که نوشتم یه داستان واقعی چند صفحه ای هست که اگر دوستان مایل بودند و در حوصله بحث بود می توانم آن را بنویسم . ا

دوستی میگفت دعای مثبت و تشعشعات مثبت می تواند مشکلات جامعه را کمتر کند. اما بنده در جواب به او گفتم با این گفته شما موافق نیستم چون جامعه ایی که هر روز یکدیگر رو لعن و نفرین می کند چگونه انتظار مثبتی داری که این جامعه اصلاح شود ما خود نیز جزیی از این جامعه هستیم گفتم بهتر است از همین لحظه عمل کنیم تا شاهد تغییراتی باشیم در سفر به تبریز جمله خوبی رو دیدم در خصوص نظافت شهر . فرهنگ بدست آوردنی نیست فرهنگ ساختنیست پس بکوشیم برای داشتن شهری زیباتر . از اینرو میگویم جامعه خوب بدست آوردنی نیست بلکه ساختنیست .

بنده میخواهم از اکنون جامعه خوبی داشته باشیم با ترغیب شدن به اعمال نیک و درست . به نظرم جامعه اکنون ضد ارزش شده ، جوری شده که ارزش ها بی ارزش شدن و زمانیکه حرف ارزشی میزنی یا نصیحتی میکنی یا آدم خوبی باشی جور دیگه بهت نگاه میکنن .

ضمنا اغلب حرف های بنده در حد نظر شخصی بود و به هیچ عنوان قصد تحمیل نظر به کسی ندارم . فقط تصمیم داشتم نگاهمان را به مسائل پنهانی که فراموشمان شده معطوف کنم .

در آخر روی صحبت به هیچ کدام از همکاران محترم نبود بلکه فقط خواستم چیزی رو بگم که گاهی فراموشمون میشه .
برای همه عزیزان از خداوند متعال بهترین ها رو خواستارم . آمین .
 
آخرین ویرایش:

jaxtor

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2008-06-29
1,664
18,383
دوستان عزیز من اموزشگاه زیاد رفتم و تو مراکز فنی و حرفه ای هم زیاد کار کردم شاگردی هم تو مغازه ها کردم ولی اینو بگم هیچی اموزشگاه خصوصی نمیشه چون هم امکاناتشون بالاتره و وقت زیاد برای کاراموز میزارن مثلا من برای تعمیرات تلویزیون رفتم مرکز فنی و حرفه ای که مجانی بود و غذای رایگان همه روزه به ما می دادن ولی طرف همه چی درس داد به جز تلویزیون بعد هنگام اموزش مربی برای خودش میرفت و به ما ابزار میداد و میرفت بیرون مرکز 5 ساعت بعد میومد ما رو تعطیل می کرد پس فنی و حرفه ای بدرد نمیخوره ولی در عوض اموزشگاه خصوصی برق قدرت رفتم با انواع موتورهای سنگین کارخانجات تو اموزشگاه کار کردم بطوری که تونستم به عنوان برقکار تو کارخونه کار کنم با دستمزد بالا در ضمن چارت درسی فنی و حرفه ای خیلی قدیمی هست هنوز موبایلهای قدیمی رو درس میده ولی اموزشگاه های خصوصی گوشیهای لمسی و تبلت رو درس می دهند

با تشکر
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
بالا