به نظرم مشکل همینه که میفرمایین. اون قسمتی که مسئول سافت استارت هست و جریان هجومی را کنترل میکنه مشکل پیدا کرده. ولی مساله اینه که من نمیدونم این قسمت سافت استارت کدوم قسمت میشه.شرتی و یا سوختن مقاومت های اطراف خازن ها را چک بفرمائید.بعد هم رله زمانی میچسبد که شارژ خازن کامل شده باشه و وقتی این مدار ایراد داشته باشه اون مقاومتها یا مدار سافت جلوی جریان هجومی را نمی گیره و مینیاتور چلیک.
البته یه مورد دیگه هم شک دارم که داخل سایت های انگلیسی خوندم، کم بودن ولتاژی که روی خازنها تو لحظه استارت اعمال میشه میتونه باعث افزایش جریان هجومی بشه.