آی پی امداد
abtahi

نظر خواهی از عملکرد فروشگاه امیرایسی {اقای زارع}

نظر سنجی از عملکرد فروشگاه امیرایسی {اقای زارع }

  • رضایت کامل دارم

    رای: 39 81.3%
  • ناراضی هستم

    رای: 7 14.6%
  • نظر ممتنع

    رای: 2 4.2%

  • مجموع رای دهندگان
    48
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

NICHICON

VIP+ افتخاری
کاربر +vip پلاس
vip
vip افتخاری
کاربر
2012-03-01
1,512
12,146
به نام خدا
طي خريد از اقاي زارع من خمير سيليكون سفارش داده بودم
اشتباهي كه رخ داده بود ايشون خمير فلكس براي من فرستادند.
من طي تماس تلفني كه با ايشون داشتم
بهشون گفتم كه اشتباه شده و...
ايشونم معذرت خواهي كردن و منم گفتم اشكال نداره اتفاقا لازم دارم خمير فلكس.
بعد از چند روز براي من يه بسته پستي اومد ديدم از طرف فروشگاه اقاي زارع هست كه 4 تا خمير سيليكون تيوپي براي من ارسال كرده اند
اول زنگ زدم تشكر كردم دوم هرچي گفتم پولش چقدر ميشه اصلا قبول نكردند و پول نگرفتند حتي پول پست رو هم خودشون پرداخت كرده بودند
 

ajan

VIP+ افتخاری
کاربر
2012-12-21
515
1,477
ایران عزیزم
سلام دوستان


من امیر آیسی را تایید می کنیم من حتی باهاش شوخی هم داریم آیسی اینجوری نیست که خودش تولید نکرده خراب هم باشه خرابی از تولید کنند هست که در خط
تولید آیسی که تولید میشه یکی مثل شما خوابیده و باعث عوضی شدن یا سوختن آیسی شده بنا به دستور شما ما باید فروشنده را در این پست های می کشیم خرابی عزیز از کارخانه سازنده هست او آیسی دسته دوم که نداده یا دستگاری نداده نو هستند دیگه او یا فروشنده قطعات نمی تونه مقصر باشد صد بار هم بگی ما قبول نداریم آیسی قانون سختی داری و هم تست نمیشه فقط یک کار مونده که اگر امیر آیسی لطف کن با همدیگر راه بیاین اگر هم لطف کنه لطف نکنه شما هیچ کاری
نمی توانی بکنی عزیز به بردار هم بودی این حرف هم به عنوان فروشنده وسایل و قطعات الکترونیکی می کفتم شما هیچ کاری نمی توانی بکنی چون شما خرید کرده
و آیسی اینجوری نیست شما از این به بعد با فروشنده مشورت کن و اون آیسی که وضع مالی خوبی نداری اینجوری فقط فروشنده نگیر بخدا من خیلی خرید انجام دادیم که خراب از آب در آمد ولی به فروشنده گفتیم ولی انکار نه انکار امیر آیسی هم قانون فروختن آیسی می دونه لطف کن قانون آیسی بدون که دیگه سرت کلاه نره

دوست من ما به فرضم به امیر آیسی گفتیم مشگل از شماست تو توجه کن عزیز آیسی که تست نمیشه چه جوری او خرید می کنه شاید اون آیسی 100 عدد خرید
کرده خراب تو توانش می دیی اون باید همه اش بریزه دور شما بگین 3 آیسی ظرفیت ندارین من آیسی های زیادی در مغازه رده خارج داریم می خوای اون زمان چند تومان به اون های پول دادیم بمونه دوست عزیز قانون آیسی بخدا فرق می کنه حق با امیر آیسی عزیز خود الاف این موضوع کوچک نکن واصه ما هم اینجوری هست تشکر .......................

 
آخرین ویرایش:

Padashi

VIP+ افتخاری
کاربر
پاسخ : قابل توجه کاربران انجمن

با سلام
همکاران محترم خرابی ای سی به اقای زارع و همکاران فروشنده برنمی گردد بلکه به ناظر فنی و بازرسی شرکت خریدار قطعات برمی گردد که معمولا از بین هر هزارتا چندتا نمونه برداری کرده و مورد تست قرار می دهند که ایا قطعه معیوب هست یا نه که در صورت معیوب بودن نمونه ها تمام قطعات خریداری شده توسط خریدار به شرکت سازنده بر می گردد اما من همینجا از زحمات جناب زارع که چند روز پیش واقعا بنده و همکارم را شرمنده کردند نهایت تشکر را دارم چون چندین مورد در مغازه اش مشاهده کردم که قطعات کم یاب را از ایشان درخواست می کردند
 

ajan

VIP+ افتخاری
کاربر
2012-12-21
515
1,477
ایران عزیزم
ما همیشه در کنار امیر آیسی هستیم و خواهیم بود ما به مهندسان بزرگ چون امیر آیسی نیاز داریم دوستان
للللل.jpg
 

پیوست‌ها

آخرین ویرایش:

AMD

مدیر بازنشسته
مدیر بازنشسته
2013-06-28
10,548
40,308
تهران
در کل فقط بحث آقای زارع گرامی نیست . باید یاد بگیریم خونسردی خودمون رو حفظ کنیم و به هم احترام بگذاریم . باید باور داشته باشیم که با گفتگو همراه آرامش بهتر نتیجه میرسیم . مخصوصا تو کار ما وقتی عصبانی بشی خرابکاری پیش میاد .هر جامعه ای که بتونه با آرامش مشکلاتش رو رفع کنه مسیر پیشرفت و سلامت رو راحت تر طی میکند .

یک نکته هم بگم . همین تهیه قطعات که آقای زارع گرامی زحمت میکشند با این وضعیت بازار کار بسیار ارزشمندیه .
 
آخرین ویرایش:

amiric

ناظم انجمن
2007-09-29
2,999
29,080
سلام والا منم هم پروگرامر هم گاهی ای سی های نایاب رو از ایشون تهیه میکنم فقط نکته منفی که داره اون هزینه خرید جزء هست که اگه بخوای کم خرید کنی جریمه میشی :D
سلام
شرایط فروشگاه

1- قیمتهای ذکر شده در فروشگاه قیمتها ی تک فروشی نمی باشدبرای سفارش خرید کمتر از 50 هزارتومان مبلغ
5 هزارتومان
بعنوان کارمزدسفارش محدود بهجمع مبلغ صورت جساب پرداختی مشتری
اضافه می شود

در بین مشتریان ما گاها که نه خیلی مواقع عیر تعمیرکار هستند
مثلا سفارش خریدچند عدد خازن است ویا خرید یک ای سی که جمع کل فاکتور خرید شاید 5 هزارتومان هم نشود
خوب ایا این مبلغ واین خرید ارزش پست رفتن ووقت گداشتن وارزش بسته بندی دارد ؟
من اکثر موارد وقتی که ببینم که مبلغ کل خرید زیر 50 هزارتومان بوده واز سوی همکاران سفارش شده مبلغ سفارش جز را با اضافه نمودن قطعات دیگر
جبران می کنم هر چند شاید خود همکار هم متوجه نشده باشد
 
آخرین ویرایش:

amiric

ناظم انجمن
2007-09-29
2,999
29,080
سلام
حدود ا از سال اولیه تاسیس این انجمن در کنار شما هستم
از شما محبت همراه با کلی مطالب اموختم
واگر هم چیزی بلد بودم وتجربه ای که طی 25 سال سابفه کاری داشتم بی منت پست زدم
حدود 6 سال پیش در اولین روز تاسیس فروشگاه در لینک زیر نوشتم
http://www.irantk.ir/irantk3308/

به نام یگانه خداوندی که خالقی تمام زیبایی هاست

با سلام به تمامی همکاران وکاربران محترم
مدیریت فروشگاه امیر ای سی لازم می داند چند نکته را به اطلاع کاربران وهمکاران عزیز برساند
1- فروشگاه امیر ایسی با سابقه 25 سال فعالیت تعمیراتی دستگاههای الکترونیکی وفروش قطعات ولوازم یدکی الکترونیکی
روزی که با یاد ونام خداوند تصمیم به ایجاد فروشگاههای اینترنتی گرفت
خداوند منان را شاهد وناظر قرار داد و سرمایه درستی وصداقت پایه فعالیت کاری نوشت وشروع به فعالیت نمود


اسدالله زارع مدیریت فروشگاه امیر ای سی

امروزه خوشخالم وخداوند را شاکر که یاریم نموده با تمامی مشگلات
بر سوگند خود پایدار بوده وبه قولم وفادار باشم

6 سال دست تنها حداقل 1000 سفارش
ودر مغازه ای اجاره ای وهزاران مشگل دیگر
فروشگاه امیر ای سی قطعات مورد نیاز همکاران را در سرتاسر کشور با حداقل سود ودر اسرع وقت ارسال نموده است
که احتمالا اگر فروشگاه امیر ای سی مانند بعضی از فروشگاه ها با مشتریان رفتار می کرد شاید الان نه در مغازه ای اجاره ای
که خود صاحب مغازه بود
قیمتهای فروشگاه در طی دوسال گذشته بجز چند مورد نه تنها افزایش نیافته بلکه بخاطر امکانات تهیه قیمتهای مناسبتر هم
کاهش یافته است
امسال با وجود تورم که در همه اجناس بخوبی خودتان مشاهده می کنید
ما هیچ افزایش قیمتی نداشتیم
حتی بخاطر افزایش غیر منطقی اجاره مغازه از سوی صاحب مغازه مواجعه شدم
یا باید هزینه افزایش اجاره معازه را قبول می کردم که در این صورت ناچارا باید قیمتها را افزایش میدادم
که راضی به این کار حتی نشدم وبخاطر همین مشگل مکان مغازه را ناچارا تغیر دادم
تا قیمتها برای شما افزایش نیابد
اما بااین حال با تمامی مشگلاتی که در هر تغیر مکان است{نمونه اش 15 روز بدون کولر وهیج امکاناتی تک وتنها بودم}
سفارشات مشتریان را ارسال کردم

شش سال پیش از خداوند خواستم که در راهی که فدم گذاشته ام استوار
ومرادر نزد دوستان وکاربران وهمکاران بخصوص مدیریت محترم کل انجمن اقای محمودی عزیز
که بر من اعتماد واطمینان کرده بود وبی هیچ چشم داشتی در انجمن قسمتی را به عنوان فروشگاه
قرار داد شرمنده وروسیاه نگرداند

امیداوارم که خداوند یاریم وعمری به من بدهد
تا با استفاده از تجربیاتم فروشگاه امیرای سی را بیشتر وبهتر اداره ورضایت شما مشتریان وهمکاران را کسب نمایم

بابت مشگل این دوستمان اقای طباطبایی که پست گله وشکایت زده اند هم عرض کنم
مفداری بی حوصله گی و کم تحملی از خود ایشان بود که خودشان هم قبول دارند
مقداری هم مشگل از من بود که خستگی جابجایی ودردسرهایش را داشتم

اما بابت خرابی ومشگل در قطعات
هر تعمیرکار باتجربه وبا سابقه ای می داندکه

قطعات الکترونیکی ساخت داخل نیست که گارانتی وامکان عودت داشته باشد
قطعات الکترونیکی تماما از کشور چین تهیه وعرضه میشود
اگر قیمت یک ای سی که کشور چین تهیه میشود مثلا هزار تومان باشد اگر
از کشورهایی اروپایی وارد شود شاید تا 10 هزارتومان ویا بیشتر افزایش یابد
ما دارای هزاران نوع قطعه هستیم وامکان تست تک تک انها نه برای ما که برای هیچ فروشگاهی ممکن نیست
ما در شرایط فروشگاه هم قید کرده ایم وشما در موقع خرید با انتخاب تیک شرایط فروشگاه
در واقع امضا وموافقت می کنید

که

3-با اینکه سعی داریم قطعات ارجینال تهیه وعرضه نماییم اما قطعات الكترونيك ارائه شده در فروشگاه به هيچ وجه شامل گارانتي ،خدمات پس از فروش و يا امكان عودت نمي باشد{مگرکالاهایی که دارایگارانتی قید شده وخدمات انها به عهده شرکت مربوطه است}و مسئوليتي از بابت كاركرد صحيح قطعه ، چگونگي كار با قطعه و يا آموزش هاي مربوطه به عهده فروشگاه نمي باشد
http://www.amiricshop.ir/index.php?route=information/information&information_id=12

پس از لحاظ قانونی وشرعی شما با موافقت در طی مراحل خرید این را قبول کرده اید


با این حال شما موظف هستید هر گونه خرابی قطعه را به ما گذارش وما هم موظف به عدم فروش قطعه خراب هستیم

اگر قیمت قطعه خرابی درحد وارزش بالایی باشد واستفاده نشده باشدما هم موظف به قبول هستیم اما درغیر این صورت خیر وفقط فروش ان قطعه را متوقف خواهیم کرد
بااین حال همیشه ماتابع فوانینی که از سوی نماد اعتماد وجمهوری اسلامی ایران برای ما صادر شده هستیم وشما همکار ان محترم هم باید شرایط وقوانین ما وقوانین کلی را پذیرا باشید
موفق باشید












 
آخرین ویرایش:
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
بالا