سلام
تمام گفته های دوست مان مد نظر درست است وارزش کاری ما بیشتر از اینها است ونرخی براش تعین نمیشه چرا که ما با ازرایئل سر کله میزنیم بنده خودم میگم چند بار برق نشتی های ولتاژ گرفته طوریکه اشک پسرم در اومده
وما هر روز با پدیده مشتری های متفاوت سر کار داریم مثل روانشناس بایستی با هرکدام به زبون خودش صحبت کنیم که بدون حق ویزت اینکار رو میکنیم
واما راه حل مشگل با ابراز تجربه اساتید در تایپک مجزا است
که
یکی ش: بایستی خود ت نرخ کارمزد هر وسیله را با هرسال باتوجه به تورم افزایش دهید
دومیش: وسیله معیوب در وحله اول عیب یابی کرده و به مشتری اعلام فرماید
سومیش: اجرت تعمیرات را با مشتری طی کنید
چهارمش: هنگام بردن امتحان کرده وبهش سالم تحویل بدهید
پنجم: بایستی در داخل دستگاه تاریخ تعمیر ونرخ آن را باماژیک بنویسی