آی پی امداد
abtahi

نرخ مصوب اتحادیه تعمیرکاران صوتی تصویری

sam21

VIP+ افتخاری
کاربر
2007-10-06
1,377
12,617
World eye
www.rasa-shop.blogfa.com

سلام

تمام گفته های دوست مان مد نظر درست است وارزش کاری ما بیشتر از اینها است ونرخی براش تعین نمیشه چرا که ما با ازرایئل سر کله میزنیم بنده خودم میگم چند بار برق نشتی های ولتاژ گرفته طوریکه اشک پسرم در اومده
وما هر روز با پدیده مشتری های متفاوت سر کار داریم مثل روانشناس بایستی با هرکدام به زبون خودش صحبت کنیم که بدون حق ویزت اینکار رو میکنیم

واما راه حل مشگل با ابراز تجربه اساتید در تایپک مجزا است

که
یکی ش: بایستی خود ت نرخ کارمزد هر وسیله را با هرسال باتوجه به تورم افزایش دهید
دومیش: وسیله معیوب در وحله اول عیب یابی کرده و به مشتری اعلام فرماید
سومیش: اجرت تعمیرات را با مشتری طی کنید
چهارمش: هنگام بردن امتحان کرده وبهش سالم تحویل بدهید
پنجم: بایستی در داخل دستگاه تاریخ تعمیر ونرخ آن را باماژیک بنویسی
 

سعید11

کاربر vip
vip
کاربر
2012-01-01
476
1,591
باسلام لطفا دوستان وهمکاران عزیز در صورت تمایل آخرین نرخ مصوب اتحادیه تعمیرکاران صوتی وتصویری شهر ویا استان خود را اعلام کنند چون واقعا مبنایی نداریم که به آن استناد کنیم
 

تاج

VIP+ افتخاری
کاربر
2010-03-15
458
1,650
اهواز
والا برا ما ک نرخ اتحادیه معنی نداره
بسته به وسیله ونوع مصرفش وصاحب اون ذهنی وتجربی یه چیزی در میاد
مثلالپتاب3میلیونی بایه ویندوزمیشه50تومان ویه کیس400تومانی باهمون نوع کار میشه15تومان
یعنی من ایجوریم که با دید به وضعیت استفاده مشتری از دستگاهش وکاربریش نرخ براش میذارم و//ای//بازارم بد نیست وخداروشکر
درضمن،همه عکساروتونستم بخونم وواضح//یعنی اینکه دوستانی ک نتونستن از من بیشتر چشماشون داغون ه///
محض شوخی بود ولی تجربه هم میگه نرخ باید به نوع خرابی و سرعت کار ووقت تلفی دستگاه هم ربط مستقیم داد
آخه قرار نیست با یه نرخ هر جور دستگاه لاشه و مرده ای احیا کنیم.والا...
 
آخرین ویرایش:

سعید11

کاربر vip
vip
کاربر
2012-01-01
476
1,591
باسلام وتشکر ازاینکه در این بحث شرکت کردید همکار عزیز درسته بسته به وسیله ونوع مصرفش چیزی به صورت ذهنی در میاد ولی باید یک مبنایی وجود داشته باشد که بتوان به آن اکتفا کرد بیشتر مشکل آنجا نمود پیدا میکند که مشتری نمیخواد هزینه دستگاه تعمیر شده را پرداخت ودنبال بهانه میگردد در ضمن این مورد بیشتر به مشتریایی بر میگرده(آشنا) طرف میاره تلویزیون برای تعمیر بعد موقع بردن فرض میگی 40 تومان میشه میگه من فکر میکردم 10یا 15 میشه تعرفه وجود نداره بزاری جلوش بگی این تعرفه ودر ضمن بااین افزایشهایی که سالانه در مورد اقلام مختلف داریم چگونه بانبود یک مبنا مشخص باید قیمتی را افزایش داد مثلا همین حق بیمه وراریزی بنده 17 درصد درسال جدید گران شده است سال قبل هر سه ماه 478000تومان بود اما امسال 574000 تومان شده است واقعا مانده ایم چکار باید کرد از طرف هیچ ارگان یا تشکلاتی از این قشر حمایت نمیشود ببخشید طولانی شد
 

mmelecom

کاربر
2014-11-07
153
435
اراک
سلام.باتوجه ب کیفیت وتجربه وسلیقه درتحویل دادن,برخی مشتری هاارزش کاررامیدانند.گاهی بانظافت وبادگرفتن ورعایت جزییات بهاء کاربالاترمیره.رضایت پول گرفتن برکت داره.
 

NICHICON

VIP+ افتخاری
کاربر +vip پلاس
VIP PLUS
vip
vip افتخاری
کاربر
2012-03-01
1,502
12,121
به نام خدا
به نظر من نسبت به کاری که انجام میدید و قیمت دستگاه از مشتری اجرت بگیرید
فقط فکر کنید همیشه روی وسیله خودتون دارید کار میکنید
شده مقدار کمتری سود کنید ولی کار خوب و تمیز تحویل مشتری بدهید
جنس خوب خیلی مهم هست
مثلا تو خازن ها سعی کنید از فروشنده معتبر خرید کنید
که جنس عالی براتون فراهم کنه
جنس خوب واقعا تاثیر داره تو کارتون خیلی دقت کنید
 

BOSVELD92

کاربر
2015-05-14
1
0
با عرض سلام وخسته نباشید...ما یهضبط وی سی دی پاناسونیک داریم که اخیرا وقتی روشن میکنیم کد f 61 رو نشون میده و بعد هم خاموش میکنه..لطفا بگید علتش چه هست؟؟؟
 

NICHICON

VIP+ افتخاری
کاربر +vip پلاس
VIP PLUS
vip
vip افتخاری
کاربر
2012-03-01
1,502
12,121
با عرض سلام وخسته نباشید...ما یهضبط وی سی دی پاناسونیک داریم که اخیرا وقتی روشن میکنیم کد f 61 رو نشون میده و بعد هم خاموش میکنه..لطفا بگید علتش چه هست؟؟؟

به نام خدا
دوست عزیز جای سوال شما اینجانیست
لطفا در بخش مربوطه با عنوان مناسب پست بزنید
::Eyecrazy::
 

سعید11

کاربر vip
vip
کاربر
2012-01-01
476
1,591
باسلام هیچکدام از عزیزان نرخنامه از اتحادیهای خود ندارند(صوتی وتصویری ) که اعلام کنند
 
آخرین ویرایش:

کـیهان

VIP+ افتخاری
کاربر +vip پلاس
vip افتخاری
کاربر
2006-10-04
2,527
26,638
مشهد
همکاران گرامی سلام
اتحادیه صنف ما از جمله اتحادیه شهر ما جز کم کارترین اتحادیه ها در ارائه نرخنامه هستند که جزء وظایف مهمشان است چون عملا بحث حق الناس مطرح است واین وسط نه حقوق تعمیر کار و نه حقوق مشتری نباید تضییع شود ولی متاسفانه بیشترین دغدغه شان وصول حق عضویت است و زمانی هم که نرخنامه ای صادر می شود کارشناسی شده نیست و با نرخی که از طرف اکثر نمایندگی های مجاز اعمال می شود تفاوتی فاحش دارد.
این آخرین نرخنامه مربوط به دوسال پیش اتحادیه صنف خدمات الکترونیک مشهد است.خودتان قضاوت کنید.

DSC_1220.jpg

DSC_1221.jpg

DSC_1222.jpg
 
بالا