سلام مهندس چیز خاصی نداره . دوتا سیمیکه فلش کشیدم ردیف پشتی که یک تک سیم جلوش هست برای راهنما هست شما یک لامپ رشته ای ۱۲ ولت بردارید یک سرش به بدنه منفی و سر دیگه به این دوتا سیم بزنید و قفل یا باز ریموتو بزنید هرکدام که لامپو روشن کرد هیچ اون سیمیکه روشن نکرد داخل یونیت دنبال کنید به رله مذکور میرسید یا رله خرابه یا لحیم سردی یا قطعی داره. اگر این موارد نبود پایه بوبین یا سیمپیچ رله یک پایش ۱۲ ولت دائم داره پایه دیگه رفته به آیسی uln ، پایه رفته به آیسیو با سیم یا پنس به منفی بدید باید صدای تیک رله بیاد اگر نیومد یا رله خرابه یا ۱۲ ولت اونیکی پایه موجود نیست که احتمالش کمه. اگر تیک رله اومدو روشن نکرد که رله خرابه . با تشکر.
رنگ بندی مهم نیست ترتیب قرار گرفتن سیمها مهم هست که داخل سوکت خودرو هم به همین شکل هست. یک لامپ تست بردارید همونجوری که گفتم تست کنید ببینید هردوپایه چراغو با نور مطلوبی روشن میکنن یاخیر. علاوه بر کیلومتر به لامپهای خودرو هم دقت کنید. اولین قدم تست با لامپ تست هست که ببینید اصلا مشکل از رله یونیت هست یا سیمکشی. آیا سیمکشی فابریک هست یا قبلا زخمی شده برای نصب دزدگیر؟ کارهای گفته شده دیگه جای حرفی نمیزاره فقط شما باید با دقت کارهای گفته شده را انجام و گزارش بدید .
مهندس الان یکبار رله جفت راهنما در آوردم و جا زدم ظاهراً یه جایی قعطی داره چون یکبار میزنه یکبار نمیزنه یا وسط کار قعط و وصل میشه نمیدونم از کجاشه بگیر نگیر داره ظاهراً
مهندس الان یکبار رله جفت راهنما در آوردم و جا زدم ظاهراً یه جایی قعطی داره چون یکبار میزنه یکبار نمیزنه یا وسط کار قعط و وصل میشه نمیدونم از کجاشه بگیر نگیر داره ظاهراً