آی پی امداد
abtahi
آریا الکترونیک mehrinfo تکشو

سوالات قبل از خرید نرم افزار شمس کویر

nekooee

Senior Technical Supervisor
مدیرکل
معاونت انجمن
2007-09-21
6,774
29,828
ایران
سلام دوست عزیز.

به جهت امنیتی و همچنین ظاهر زیباتر رسید و فاکتور امکان تغییر توسط کاربر رو در برنامه نگذاشتم. ولی به غیر از نام و آرم شرکت بقیه موارد همه ، با درخواست کاربر و دریافت کارمزد 5000 تومان قابل تغییر هست در آینده.
 

rani_holoo_bozorg

کاربر
2008-02-22
61
402
اصفهان
دوستان مشکل خراب پرینت کردن رو حل کردم و ربطی به نرم فزار یا نوع پرینتر نداره فقط باید سیستم عامل رو عوض کنید و اخرین درایور پرینترتون رو دانلود کنید .
پرینتر من HP laserjet p1005 بود که با نرم افزار pdf factory pro هم درست نشد و تمامی ویندوزها رو چک کردم که تنها ویندوز جوابگو اکس پی سرویس پک 3 بود
 

nekooee

Senior Technical Supervisor
مدیرکل
معاونت انجمن
2007-09-21
6,774
29,828
ایران
می دونید دلیلش چیه؟ دلیلش اینه ویندوز xp قدیمی هست و درایور xp روی اون درست کار میکنه ولی روی ویندوزهای بعدی درایور درست کار نمیکنه. فقط و فقط مشکل از درایور هست!
البته برای خیلیها pdf factory جواب میده ولی خوب ممکنه برای بعضی هم جواب نده. برای همین بهتون معرفی کردم.

اما مشکل اینه برنامه ها دیگه خیالیهاشون روی xp نصب نمیشن. خوب من چون ایران میدونم هنوز خیلیها استفاده میکنن جوری نوشتم که روی xp هم کار کنه ولی اگر مثلا office2013 رو بخواین استفاده کنید روی xp نصب نمیشه و تو 7 به بالا هم با پرینتر شما هر کار کنید قاطی میزنه و من خودمم همین مشکل رو دارم.

متأسفانه HP پرینترهای قدیمیش این مشکل رو دارند و درست پشتیبانی نمیشن. البته خوب مدل 1005 و 1100 و 1200 هم خیلی قدیمی هستند.

من برنامه رو با ورژن جدید .NET نوشتم و زبانهای جدید همه با پرینترهای قدیمی HP مشکل دارند. اگر مشتری پیدا کردید پرینترتون رو رد کنید بره و پرینتر جدید بگیرید!
 

nekooee

Senior Technical Supervisor
مدیرکل
معاونت انجمن
2007-09-21
6,774
29,828
ایران
سلام
بله روی 3 سیستم میتونید نصب کنید. از سیستم سوم به بعد برای هر سیستم مبلغ 10 تومان مبلغ اضافه دریافت میشه.
کد ها هم بر اساس سخت افزار هست و اگر قطعات سخت افزاری سیستم رو تعویض کنید سریال عوض میشه. در بعضی موارد پارتیشن بندی دوباره هارد هم میتونه کد رو عوض کنه
 

shetaabco

VIP+ افتخاری
کاربر +vip پلاس
VIP PLUS
vip
2011-06-04
606
8,697
بهارستان
با سلام اقای نکویی / درحدود 6 ماه است که از نرم افزار شما استفاده میکنم هیچ مشکلی نداشت تا روز 5شنبه که مغازه را بستم وامروز باز کردم دیدم که صفحه مانیتور کامپیوترم ابی شده وویندوز خراب شده بود هاردم صدای تق تق میداد به نظرم بدسکتور گرفته / روشن نشد مجبور شدم ویندوز بزنم وقتی برنامه را اجرا کردم 7نفر از مشتریها حسابهاشون وشماره موبایل خلاصه همه چیز پاک شده اخه تا روز 4شنبه پشتیبانگیری کرده بودم /1- نمیشه وقتی که خروج برنامه را میزنی خودش اتوماتیک در درایوی که بکاپ برنامه در انجا قرار دارد ذخیره بشه مثل نرم افزارهای حسابداری /2-وقتی که من صبح میام سرکار تا غروب این نرم افزار باز است تا شب دم غروب میبینی دراین مدت 10 مشتری داشته ام و برنامه همان طور روی کامپیوتر اجرا شده تا غروب که بکاپ بگیرم بعد از هر مشتری ادم یادش میره که بکاپ بگیره یا شاید در موقع کار کامپیوتر خراب بشه میتوان یک گزینه تیک دار تایمر داشته باشه مثلا 5 یا 10 دقیقه اگر با برنامه کارنکنی از برنامه خارج بشه وذخیره هم بکنه /3 وقتی که برنامه را باز میکنی وپاسورد میخواهد بعد از درست بودن پاسورد یاهمان رمز زمینه ابی کم رنگی میاد که تمام صفحه را پوشانده ایا به جای این زمینه میتوانید ارم یا هر شکلی را برای صاحب نرم افزار بزارید / ببخشید که زیاد نوشتم با تشکر
 
آخرین ویرایش:

nekooee

Senior Technical Supervisor
مدیرکل
معاونت انجمن
2007-09-21
6,774
29,828
ایران
سلام
شما در تاپیک سوالات قبل از خرید پست زدید. بهتر بود که سوالاتون رو از طریق ایمیل با من مکاتبه می کردید. اینکه نوشتید مثل نرم افزارهای حسابداری ، خیلی از نرم افزارهای حسابداری هم اتوماتیک بک آپ نمیگیرند و این رو به عهده کاربر میگذارند و این مسئله سلیقه ای هست. حال ممکنه شما با یکی دو تا نرم افزار حسابداری کار کرده باشید و چنین بوده. در عین حال بک آپ گیری اتوماتیک هم ایرادات زیادی داره مثل گرفتن فضای بسیار زیادی روی هارد که تصمیم گرفتم آن را به صورت دستی قرار بدم. به هر حال در ورژن بعدی ممکنه از تنظیمات کنترل پنل ادمین گزینه ای اضافه کنم که کاربر بتونه به صورت دلخواه بک آپ گیری اتوماتیک رو زمان خروج از نرم افزار انجام بده.
زمینه آبی پشت نرم افزار قابل تغییر هست اما اضافه کردن امکانات جانبی که کاربردی هم نیست باعث کد نویسی بیشتر و بالا رفتن قیمت برنامه میشد که ترجیح دادم در این ورژن که هدفم مناسب بودن قیمت آن بود امکانات غیر کاربردی رو حذف کنم.
این که برنامه بعد از چند دقیقه قفل بشه نیازی نیست که حتما از امکانات برنامه باشه. شما با برنامه های زیادی میتونید اینکار رو انجام بدید که اگر ده دقیقه پشت سیستم نبودید سیستم قفل بشه و فقط با دادن رمز بتونید دوباره وارد محیط ویندوز بشید. حتی اسکرین سیور خود ویندوز هم چنین قابلیتی رو برای شما فراهم میکنه.

موفق باشید
لطفا منبعد سوالات بعد از خرید خود را از طریق ایمیل ثبت شده خود مطرح کنید.
با تشکر
 
بالا