درود بر استاد حبیب بزرگوار.سپاسگزارم بابت راهنمایی حضرتعالی.روش اول رو اجرا کردم و مهره باز شد.البته کمی بی دقتی کردم و برخی ضربات از تقه بیشتر شد و نوک پیچ گوشتی به بعضی از پره ها برخورد کرد و کمی از حالت طبیعی خارج شدن.سعی کردم تا حد امکان به حالت اول برگردونمشون.آیا این موضوع باعث مشکل نخواهد شد؟در مورد روش دوم بنده یک دست بوکس دارم ولی در مورد بوکس بادی اطلاعی ندارم.ممنون میشم در صورت امکان عکسی از این مدل بوکس هم لطف کنید.بی نهایت سپاسگزارم
ممنون عزیزم خیلی خوشحال شدم کارت راه افتاد و تونستم خدمتی انجام بدم
اصولا اکثر فنی کارها به خوبی آگاه هستند و میدونن پیچ و مهره های سفت و زنگال زده رو فقط و فقط باید از طریق [hide]
تقه و یا ضربه [/hide] باز نمایند
البته در این هنگام مخلوط مقداری [hide] آب و ریکا و یا کمی روانکاری روی بخش مربوطه [/hide] کمک شایانی خواهد نمود
البته این موضوع صرفا جهت تکمیل عرایض بود و به موتور جارو ارتباطی نداره
هدف از ارائه پیشنهاد دوم دقیقا به همین دلیل بود چرا ؟
اگر دقت نموده باشید آپاراتی ها توسط بوکس بادی چرخهای ماشین رو باز میکنند چقدر راحت !!!
میدونی چرا؟
چون بوکس بادی هم داره ضربه میزنه
تق تق تق تق تق تق ........ با سرعت در حین چرخش ضربه میزنه و مهره ها رو سریعا باز میکنه
حالا فرض کن این آچار یا همون بوکس بادی فاقد این خاصیت میبود و به صورت پیاپی و پشت سرهم ضربه نمیزد
میدونی اون موقع چطور میشد و چه اتفاقی می افتاد ؟
یعنی اگر تقه زدنی وجود نداشته باشه اون موقع دقیقاً میشد مانند دریل شارژی که فقط در هر دو جهت میچرخه
حالا به نظرت اگر دریل شارژی و یا برقی در ابعاد همون بوکس بادی داشته باشیم
آیا میتونه مهره های سفت و زنگال زده چرخهای ماشینهای مختلف مانند انواع سواری و وانت و حتی کامیون و تریلی رو باز کنه ؟
قطعا چنین قدرتی نخواهد داشت و زیرش خواهد زایید
لذا ضربه و تقه به هنگام چرخش عامل باز شدن مهره های سفت چرخ خودرو خواهد شد
حال شما باید از همین تجربه و روش الگو برداری کنید تا در بخشهای مختلف بتونی ازش استفاده کنید
امیدوارم توسط مثالهایی که زدم مفهوم تقه و ضربه و کارایی و قدرت این روش به خوبی برات قابل درک شده باشه
موفق باشید