آی پی امداد
abtahi
آریا الکترونیک Amiric تکشو

ردیاب fpl ساخت ایران

وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

Mr MeTaL

مدیر بازنشسته
مدیر بازنشسته
2012-02-02
408
1,801
39
تهران-مشهد
پاسخ : رد: پاسخ : رد: ردیاب fpl ساخت ایران

سلام دوست عزیز من میخوام ردیاب بخرم بین این دستگاه ها omitron و spoofer و gold box-pd100 کدام بهتره من دستگاهی میخوام حذف کننده ونقطه زن باشه مثلا جایی رو مشخص کرد اگر جنسی بود تو جای دیگه نباشه چون این حرف رو شنیدم ردیاب ها نقطه ای ک مشخص میکنن اگر جنسی هم باشه او نقطه مشخص شده نیست یا جوری باشه بتونم جنسی که مشخص میشه بدانم طلا یا مفرق یا مس هست حفره پشت دیوار و.... هم بتونه مشخص کنه


منطقه ای که من دارم و کار میکنم حدود 10 تا جا پا .حکاکی کاسه و... هست تپه های دست ساز . قبرستان هم که با شخم زدن جنس میفته بیرون تو زمین کشاورزی زیاد هست

ردیاب omitron بهترین هست اما باید سفارش بدید واستون بیارن.نزدیک به 13 میلیون در میاد. بعد از اون spoofer کار ترکیه هست که در ایران موجوده اما قیمت پایینی داره که قیمتش خیلی پایین تر هست و goldbox هم که یک نقطه زن هست و بحصش جداست از ردیاب ها اما دستگاه خوبی هست و البته نایاب. clone pi و دلتا2 هم خودتون بسازید یا اگه حوصله ندارید کیت های آمادش با قیمت های خیلی پایین هست میتونید بخرید.
 
آخرین ویرایش:

majid_famali

کاربر
2011-12-10
18
25
پاسخ : رد: پاسخ : رد: ردیاب fpl ساخت ایران

ردیاب omitron بهترین هست اما باید سفارش بدید واستون بیارن.نزدیک به 13 میلیون در میاد. بعد از اون spoofer خوب هست که قیمتش خیلی پایین تر هست و goldbox هم که یک نقطه زن هست و بحصش جدا اما دستگاه خوبی هست و البته کمیاب.

با سلام خدمت همه ی دوستان گرامی !
جناب مهندس میشه بفرمائید این ردیاب اسپوفر که شما تائید میفرمائید رو از کجا میشه تهیه کرد و حدود قیمتش چنده و ساخت کدوم کشوره و آخر اینکه آیا شما از نزدیک این وسیله رو لمس کردید و از کارکردش راضی هستید ... ضمنا این نقطه زن که فرمودید بحثـــش جداست چطوره ؟
پیشاپیش از پاسختون ممنونم .

یا حق.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: DPS12

Mr MeTaL

مدیر بازنشسته
مدیر بازنشسته
2012-02-02
408
1,801
39
تهران-مشهد
پاسخ : رد: پاسخ : رد: ردیاب fpl ساخت ایران

با سلام خدمت همه ی دوستان گرامی !
مهندس میشه بفرمائید این ردیاب اسپوفر که شما تائید میفرمائید رو از کجا میشه تهیه کرد و حدود قیمتش چنده و ساخت کدوم کشوره و آخر اینکه آیا شما از نزدیک این وسیله رو لمس کردید و از کارکردش راضی هستید ... ضمنا این نقطه زن که فرمودید بحثـــش جداست چطوره ؟
پیشاپیش از پاسختون ممنونم .

یا حق.

اول اینکه من هیچ دستگاهی رو تائید نمیکنم و اگر گفته میشه دستگاهی کارایی داره به معنی این نیست که "پیشنهاد میکنم این دستگاه رو تهیه کنید" اینکه گفته میشه فلان دستگاه خوبه یا بد فقط تجربه هست.دستگاه spoofer فروشنده خاصی در ایران نداره و فروشنده اصلی اون در ترکیه هست.قیمت چند ماه پیش حدود 1.200 بوده.بله کار کردم و فقط نسبت به قیمتش ارزش داره و روشن هست omitron که 13 میلیون قیمت داره دستگاه بهتری هست.
goldbox که فروشندش رو هنوز پیدا نکردم و هیچ تبلیغی هم ازش در اینترنت نیست و طراحش هم معلوم نیست ولی اختمالا ایرانی هست.من کار کردم خوب بود و بنابر این معرفی کردم اما در بازار موجود نیست.
 
آخرین ویرایش:

majid_famali

کاربر
2011-12-10
18
25
هیچ کدوم از سری fdl های تولید شده کارایی ندارند. قیمت ها هم با توجه به دستگاهی که ارائه شده بالاست. ردیاب های ساخت داخل هم وجود دارند که دارای کیفیت مناسب هستند اما نه این سیستمم ها و سیستم هایی که سایت هایی مانند tja777 و تیوا و ماورا و پرشین ارائه میدن. در چند جا گفتم باز هم میگم.برای خرید دستگاه بجز zond و Ebinger و tracer و garrett و minlab برای بقیه دستگاه ها نباید بیش از 3 میلیون هزینه کنید. از بین دستگاه های ارزان هم بهترین دستگاه هایی که حداقل من تابحال دیدم spectrom و gold box-pd100 و spoofer هستند که با قیمت کم(کمتر از 1.5 میلیون) کارایی بالا دارند.

مهندس عزیز !
بالاخره چی شد شما دستگاه اسپوفر رو تائید میکنید یا نه ؟ در یک پست میفرمائید تائید نمیکنم و در پست دیگه اونو بعنوان دستگاه مناسب قیمت معرفی و تائید میکنید ...
آیا شما دستگاه اف پی ال 35 رو ار نزدیک دیدین و باهاش کار کردین ؟ اگه باهاش کار کردین بنظرتون چطور دستگاهیه ؟ میگن کنترل وزن بار و ولوم فاین برای تغییرات جزئیه فرکانس داره آیا چنین چیزهائی از نظر علمی قابل قبول هست ؟
با تشکر فراوان ...
یا حق.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

6466

کاربر
2011-10-17
66
137
سلام
نمیدونم چرا و به چه دلیل مدیران محترم پست من رو پاک کردن در صورتی که بنده پستی که چند وقت قبل داده بودم فقط در رابطه با تجربه کار با اون دستگاه بود و کلاهی که سرم رفت. که یه کم شبه برانگیز بود.در کل بازم خدمت دوستان عزیز عرض میکنم گول تبلیغات بیجای این دستگاه رو نخورید.توی همین سایت چندین تاپیک زدن که همش مربوط میشه به اینکه بخوان کاربران رو ترغیب کنن به خرید این دستگاه به نوعی
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: DPS12

Mr MeTaL

مدیر بازنشسته
مدیر بازنشسته
2012-02-02
408
1,801
39
تهران-مشهد
نخیر من هیچ دستگاهی رو تائید نمی کنم. چراکه با تائید من 99 درصد کسانی که به دنبال گنج در رویاهاشون هستن و انسان هایی خرافاتی هستن ، بعد از اینکه چیزی پیدا نکردن حرف ها و حدیث ها شروع میشه!!. تائید برای کسی هست که نشونه ای یا علامتی درست میبینه نه مثل افرادی که تو بیابون در حال راه رفتن هستن به یکباره با حس ششم مطمئن میشن زیر پاشون پر از گنج هست!!
دستگاه هایی که تائید یشه در تاپیک مربوطه که ساختم هست که در اونجا تنها دستگاه های تولید خارج معرفی میشه و هیچ دستگاه داخلی معرفی نخواهد شد بدلیل اینکه تاپیک جنبه تبلیغات پیدا میکنه.

در همین جا به همه کاربران جمله ای رو میگم تا درک کنن حرف های بعضی کاربرانی که اعتراض دارن چرا پست هاشون پاک میشه:
کافی هست من و مدیران دیگر این تاپیک که سروران و اساتید من هستند فقط چند روز به این بخش فلزیاب سر نزنیم ، بیش از 10 پست تبلیغاتی زده میشه تا شما کاربرانی که تازه به انجمن فلزیاب وارد شدید رو به سمت خودشون بکشونن و بلکه شاید بتونن یک دستگاه به شما بفروشن ، اون پست هایی که توسط مدیرا پاک میشه و بعضی ها اعتراض دارن همین پست ها هستن. علت اینکه انجمن فلزیاب هم 4 مدیر داره همینه البته + مدیران ارشد که در خیلی از موارد اونها پست های تبلیغاتی رو پاک میکنند!!
یک صحبتت هم دارم برای اونهایی که میان اینجا تبلیغات می کنن: از این به بعد منتظر هستم یک پست تبلیغاتی بزنید تا بعد از چند روز شماتیک+پی سی بی و اطلاعات کامل ساخت محصولتون که فقط به درد خودتون میخوره را بزارم اینجا برای دانلود تا همه دانلود کنن بسازن ببینن چه آشغلی رو قرار بوده بخرن!!
 
آخرین ویرایش:

Mr MeTaL

مدیر بازنشسته
مدیر بازنشسته
2012-02-02
408
1,801
39
تهران-مشهد
آقای majid_famali در مورد سوالتون: نخیر نیازی به کار کردن با اینچنین دستگاه هایی رو ندارم و در جای دیگه به شما گفتم که چرا!. در مورد کنترل حجم بار همچین چیزی امکان پذیر نیست. در مورد امکان فاین بله کارایی داره این ویژگی(در کلیه ردیاب ها نه فقط در دستگاه یاد شده).
موفق باشید.
 

mehran1545

کاربر
2010-11-12
181
318
شیراز
با سلام به همه دوستان
بنده با نام کاربری mehran1545 که شاید بعضی از شما منو بشناسید در انجمن های متعدد شرکت میکنم و کم و بیش اطلاعاتی میگیرم و میدم اما بعضی از دوستان بیش از حد به علم و دانش خودشون مغرور شدند و نمیخوان انتقادهایی که ازشون میشه بپذیرند و به راحتی از انجمن حذفت میکنند من روی سخنم به انجمن فلزجو هست که دوستانی که میان با هزار بدبختی پولی جمع میکنند محصولی میخرند یا ایده ای دارند میان انتقاد میکنند بجای اینکه به انتقاد اونا رسیدگی بشه با بی احترامی فرد منتقد اخراج میکنند به نظر شما این رفتار درسته؟
مهندس حمید روزی از همین انجمن شروع کرد بعد برا خودش مستقل شد اما چرا انتقاد پذیر نیستی؟ ما در تمام انجمن ها برادر هم هستیم و هدفمون موفقیت در راه حلال! سعی کنیم با هم خوب باشیم کبر و غرور کورمون نکنه به ادعاها عمل کنیم و انتقاد پذیر باشیم نوکر همه دوستانی که در این زمینه زحمت میکشند هستم
 

mehran1545

کاربر
2010-11-12
181
318
شیراز
بنظر شما دوستان عزیز قیمت جدید fpl-35 به 3میلیون ارزش داره؟! بنظر شما برای ساخت اون چقدر هزینه شده؟ آیا پرداخت و تهیه 3میلیون در توان همه هست؟
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: DPS12
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
بالا