سلام همکاران و دوستان عزیزم . ببخشید سوالم را اینجا مطرح میکنم.
مگر این دینام یک ژنراتور است که با چرخش موتور به وسیله فولی . دینام را به چرخش در میاورد. و تولید برق برای مصرف قسمت های ماشین.
خروجی این زنراتور سه فاز است که به وسیله دیود ها یکسو میشه و به بعد به رگلاتور ( افتامات) داده میشه. تا ولتاژ یکسان داشته باشیم.
اکثر خرابی ها و تعویض قطعه این دیود ها و رگلاتور است . چرا این قطعات را بیرون از دینام وصل نمیکنند تا راحتتر تعمیر بشه؟
و اگر یکی این کار روی ماشین خودش انجام بده مشکلی پیش میاد؟
در ضمن افتامات یا رگلاتور هم از نوع الکترونیکی باشه.
متشکرم
مگر این دینام یک ژنراتور است که با چرخش موتور به وسیله فولی . دینام را به چرخش در میاورد. و تولید برق برای مصرف قسمت های ماشین.
خروجی این زنراتور سه فاز است که به وسیله دیود ها یکسو میشه و به بعد به رگلاتور ( افتامات) داده میشه. تا ولتاژ یکسان داشته باشیم.
اکثر خرابی ها و تعویض قطعه این دیود ها و رگلاتور است . چرا این قطعات را بیرون از دینام وصل نمیکنند تا راحتتر تعمیر بشه؟
و اگر یکی این کار روی ماشین خودش انجام بده مشکلی پیش میاد؟
در ضمن افتامات یا رگلاتور هم از نوع الکترونیکی باشه.
متشکرم