درود بر اقای جعفریان و دیگر دوستان
خب چون کسی منع نکرد پس من به منزله رضایت یا حداقل بی اهمیتی موضوع در نظر میگیرم
و حداقل ریپلای ها و نوشتههایی که منو زیر سوال میبرن رو جواب میدم
چون اگه جواب ندم قطعا دوستان با خودشون فکر میکنن قائم مقامی یه ادعای دروغین مطرح کرده
و به قول اقای جعفریان ، خاله زنک بازی هم در اورده
پس شروع میکنم جواب دادن به موارد مطرح شده!
پس از مشاهده کارکرد محصول از نزدیک و توضیحات بنده .در نهایت محصول رو خریدند
اقای جعفریان من تایید میکنم و اینجا خودم هم توی پست(6) اشاره کردم
و هر جای دیگه هم که بحث شده کم و زیاد به واقعیتها یا اشتباهات خودم اشاره کردم تا ناحقی نکرده باشم(مدارکش هم در همین فروم و یا در فروم دکتر بایوس با تاریخ موجوده که سعی نکردم یه طرفه به قاضی برم)
تاریخ پیامهایی که اشاره کردم هم خیلی مهمه چون برای علنی کردن اعتراضم توی دوتا از فرومهای مطرح تعمیرات، خیلی صبر کردم
مثال:
با اینکه رفتم تهران حضوری خودشون تست کردن و من خریدم
بله شما دو تا قطعه رو با دستگاه برداشتین ، اونم رو یک برد از قبل اماده شده توسط خودتون
اینجا من به اشتباه خودم اقرار میکنم که گردن خوردم ، برد سنگین و سبک اورده بودم
ولی روم نشد بگم برد شما قبول نیست و برد منو تست کنین
البته یادم هست که اسرار داشتند همچنین دستگاه شو روم رو هم ببرند
اینو متوجه نشدم منظورتون چیه! دقیق تر بگید لطفا
.اما بعد از مدتی ادعا کردند که این محصول به درد بورد نوت میخوره و اما به درد بورد PC نمیخوره .بنده برای رضایت ایشان یه مادربورد PC تهیه کردم و عکس و فیلم برای ایشان و حتی دوستان ایشان فرستادم
لطفا نگین
"بعد از مدتی ادعا کردند" که دوستان فک کنن 1 ماه با دستگاه کار کردم و بعدش برای مرجوعی اقدام کردم.
خیر!
تا رسیدیم بوشهر دیدیم سنسوری که روی دستگاه بود، شکسته
فرض بر این گذاشتم علت شکستن سنسور ، حرکت ریلها تو جابه جایی بوده (تو چت واتس اپ هم گفتم)
با 1یا 2 روز تاخیر یک میلیون و پانصد تومان تهیه و پرداخت کردم که سنسور جدید رو برام بفرستین و بعد از پرداخت، سنسور رو توی محافظ حبابی برام فرستادین که اونم رسید دستم و دیدم شکسته(دلیل این یکی حمل نقل نبود)
گفتین جوش سنسور بد بوده و بدشانسی شماست و تو اولین فرصت هر دو سنسور رو برام بفرستین، منم شنبه براتون سنسور جدید رو میفرستم
اما وقت نداشتم و برای همین گفتم که میرم جایی و سنسور رو جوش نقره میدم، چون کارها رو باید تحویل مشتریها میدادم
و اولین روز تست دستگاه با تست روی برد پی سی شروع شد چون برد داغی پی سی زیاد داشتم(داغی لپ تاپ کمی سخت تر جمع میشه)
و بعضی هاشون (داغی پی سی) بسیار ارزشمند هستن و مشکل سوکت دارن و خب بالاخره بخشی از هدف خرید این دستگاه ، کار بر روی پی سی هم بود
طوری که اگه دستگاه کارایی موردنظر رو داشت (طبق تبلیغات سایت) حتی بدون نیاز به کارهای مشتری هم قسمت عمده ای از پول دستگاه بر میگشت.
بگذریم و اما تست...
دوتا تعویض سوکت CPU انجام دادم و یه دونه هم مادربرد کم ارزش AMD که لحیم سردی PCH داشت و رندم با فشار PCH بوت میشد و پایدار نبود رو ریسولد کردم که موقع تعویض سوکتها، هر دو مادربرد اسیب دیدن و مادربرد AMD هم بعد از ریسولد، نو پاور شد.
و این پروسه دریافت سنسور خریداری شده و جوش سنسور شکسته با اولین تست توسط خودم تقریبا 6 روزی طول کشید!
بالاخره سنسور خود دستگاه شکسته بود و منتظر سنسور دوم بودم که مقداری از تاخیرش به خاطر تهیه پول یک میلیون و پانصد تومان سنسور و مدت ارسال توسط تیپاکس بود
پس باز هم میگم که اینجا نگین
"بعد از مدتی ادعا کردند"
در واقع من بعد از اولین روز تست متوجه شدم و همون روز اطلاع دادم و تقاضای مرجوعی کردم
شما گفتین ایراد اسیب زدن دستگاه از سنسوره چون جوش خورده و نمودار دما رو دقیق نشون نمیده
و سنسور سوم هم که قرار بود شنبه بفرستین بعد از چند روز رسید
و جالبیش این بود که سنسور جوش خورده با سنسور سوم، توی نمودار دما هیچ فرقی نداشتن که باز هم قبول نکردین
فیلم نمودار هم فرستادم که متاسفانه پاک شده ولی خود هر دو سنسور هنوز موجوده و میشه دوباره فیلم گرفت
بعد از این مسئله ایشان تایید کردند که کار با دستگاه را خوب یاد نگرفته آمد.
شما یه کلمهی "اموزش" توی اون چت پیدا کردین و به اون بسنده میکنین و میگین من تایید کردم که اموزش کار با دستگاه رو یاد نگرفتم
لطفا برید از کمی قبل ترش هم اسکرین شات بذارید
شما عین این جمله رو نوشتین
"اگر نتونستین روی pc به نتیجه برسین هماهنگ بفرمایید من یک بار دیگه اموزش بدن خدمتتون"
و بنده از ایشان خواهش کردم که دوباره تشریف بیاورند با بورد های مختلف تا دوباره آموزش داده بشه تا رضایت جلب بشه و ایشان قبول کردند.
دقیقا اینجا (در پست شماره 15) هم اقرار میکنید و مشخصه که این درخواست از طرف خودتونه
و اینکه شما رفتین و با برد پی سی اموزش جدید گرفتین! در صورتی که اولین اموزش شما روی برد لپ تاپ بود
این یعنی دوتا اموزش مجزا
اگر اسکرین شات از پیام های قبل رو هم بذارین، کاملا مشخصه من گفتم که اموزش رو بفرستین! نه اینکه تایید کرده باشم کار با دستگاه رو یاد نگرفتم
از ایشان خواهش کردم که دوباره تشریف بیاورند با بورد های مختلف تا دوباره آموزش داده بشه تا رضایت جلب بشه و ایشان قبول کردند. اما متاسفانه بعد گذشت ۲ سال خبری از ایشان نشد
جناب جعفریان، توی همون چتها هم با تاریخ مشخص هست که
اول من بودم که گفتم میتونم بیام تهران و اسیب زدن دستگاه رو نشون بدم ، حتی گفتم مادربرد سالم با خودم میارم تا بذارین زیر دستگاه و ببینین که مادربرد سالم هم دیگه بوت نمی شه (تقریبا میدونم دستگاه به چه نوع مادربردهایی اسیب میزنه) و شما در این مورد سکوت کردید و طفره رفتید و به مشتری های دیگهتون متوسل شدید
با این حال گفتید میزاریدش برای فروش و با اینکه ادعا دارید کلی ازش فروختید اما نه مرجوعش کردید و نه تونستید دستگاه من رو زیر قیمت بفروشید!
بعدش که شما متوجه شدید من قصد دارم دستگاه رو توی کانال نمای دانش بفروشم...
در واقع حدود 30 روز بعد از اصرار من برای نشون دادن خرابی دستگاه
و به خاطر اینکه موقع فروش یه سری ایرادات رو به مشتری گفتم
رفتید یه مادربرد پیدا کردین (که خودتون دقیقا تو چت میگید مادربرد خراب) و فقط قطعه رو به صورت سالم از روی برد برداشتین
بعد به من میگین بیا تهران اموزشت بدم(بازم حاضر نمیشین بگین اگه اسیب زدن دستگاه رو اثبات کردی مرجوع میکنم)
تازه باز هم من قبول کردم درصورت امکان بیام و تو اسکرین شاتی که خودتون هم گذاشتید، نوشتم که همه چیز درهمه!
قطعا منظور من از همه چیز مثلا خرابی اب و هوا نبوده و منظور من وضعیت کار و مشتریها و وضعیت مالی بوده
حتی تو همین تاپیک و در پست (6) هم اشاره کردم که قید دستگاه رو زدم
انقدر گفتار بدختی بودم و راهم دور بود دیگه پی شکایت به بازرگانی و اصناف و تعزیرات نرفتم
بالاخره اولویت با کار مشتری بوده و هنوزم همینه
و اگر میخواستم دنبال این کار برم، کلی مشتری ناراضی و ناراحت برای خودم میساختم
پس زمانی برام ارزش داشت بیام تهران که شما قبول کنید در صورت اثبات اسیب زدن دستگاه، اون رو مرجوع میکنین که قبول نکردین و حتی حاضر نشدین یک بار هم که شده بهش اشاره کنید
و متاسفانه فقط در کانال های مختلف ما را تخریب میکنند
به خدا اینطوری هم نیست و زیاد پستی نذاشتم
و تمام اینترنت رو زیر و رو کنید، تعداد کل تاپیک هایی که درمورد دستگاه پست گذاشتم، انگشت شمار هست(که همش هم مطلقا منفی نیست)
حتی بعد از این ضربه سنگین ، هیچ جا تاپیک نزدم
و میتونین ببینین که یه دوستی در دکتر بایوس چندین بار تقاضا کردن نظر من رو در مورد دستگاه بدونن ولی من بارها بهشون گفتم هنوز برای نظر دادن زوده
کل پستهای من در اینجا و دکتر بایوس 600 تا نمیشه پس پیدا کردنشون هم خیلی سخت نیست
البته کمی تو فروش و مرجوعی، داستان فرق میکنه
بازم چت من با اقای دانشور (یکی از مدیران و مربیان نمای دانش) و دو مشتری که از شیراز داشتم، موجوده
هر کدوم نیاز بود رو اگه اجازه بدن، ریپلای میکنم
و همچنین اغلب صحبت های من و مشتری هم شهری که از طرف یکی از دوستان، چندماه پیش معرفی شده بود، حضوری بوده و فقط تعداد چت های محدودی موجود هست
مثلا حتی در اینجا هم...
بخصوص میدونستم چطور اسیب میزنه و بش گفته بوده چه تمهیداتی رو انجام بده اسیب نخوره یه وقت
و یه چیپم براش برداشتم و بدم نبود(در کل اینطور نیست مدام اسیب بزنه)
ولی یه بارم بخاد اسیب بزنه و احیانا برد نایاب باشه بد میکنه تو پاچت
نشون میده که من تو همین تایپک نگفتم دستگاه به صورت کلی فاقد کارایی هست (پست 10)
بنده به هیچ شخصی توی این کشور نگفتم شما میتونید دستگاه رو ببرید تست کنید و اگه نخواستی پس بدید.بنده به مشتریان در حین خرید ضمانت کیفیت و کارکرد محصول رو میدم هر شخصی ناراضی هست لطفاً تماس بگیره و دلیل قانع کننده خودشو اعلام کنه و اگه هم چالشی داره اعلام کنه تا ما راه حل تعمیرات اون رو بدیم
بله منم هم هیچ جا نگفتم
"شما گفتین که پس میگیرین و زیرش زدین"
درواقع فقط گفتم که به هیچ وجه حاضر نشدین دستگاه رو پس بگیرین
ولی سوالی دارم
تو چتهای من دقیقا نوشته شده
"یه مقدار قابل قبولی که خودتون قبول دارید کم کنید تا مرجوعش کنیم"
حتی گفتم بابت مالیات تراکنش حساب و حتی هزینه سنسورها که شکسته شده بودن هم، مبلغش رو کم کنید
خودتون هم که دسترسی به چتها دارید دیگه و میتونین چک کنین
ولی به من بگین چرا؟
ایا ضرر میکردین؟؟
شما نه تنها پول قابل توجهی بابت مرجوعی میگرفتین (بدون فروش کوچک ترین جنسی) بلکه از شر یه مشتری ناراضی هم خلاص میشدین!!
مگه میشه تولید با کیفیتی داشته باشین و از مرجوعی تولیدی که هزینه کمی براتون داشته، بترسید؟
تازه خودتون هم میگفتین و بازم میگین که هیچ کس ناراضی نبوده و نیست و فقط مهرزاد قائم مقامی ناراضیه!!
از همه دوستانم دعوت میکنم در مورد فروش کالا و مرجوعی زیر 7 روز و قوانین و مقررات تعزیرات و بازرگانی نظر بدن(محض کسب اطلاعات شخصی)
فعلا تا اینجا پاسخ به ریپلای ها و گفته های اقای جعفریان کافیه
و فعلا سمت مشکلات و ایرادات دستگاه هم نمیرم
اگر مدیران و جناب جعفریان اجازه دادن برای ادامه پاسخگویی امشب و برای طرح ایرادات دستگاه هم فرداشب خدمتتون هستم
مدیران هم در صورت صلاح دید، تاپیک رو قفل کنن ولی لطفا حذفش نکنین
**بسیار هم از مدیران محترم و خصوصا جناب محمودی عزیز بابت این پست طولانی، شرمندهام**
من تصویر آخرین صحبت رو ضمیمه کردم شاید یادتون بیاد باز هم بنده پذیرای شما هستم و هر وقت فرصت کردید تشریف بیارین تهران من در خدمتم
من هنوز هم برای حضور در تهران و اثبات اسیب زدن دستگاه حاضرم ولی شروطی دارم
اگر تمایل داشته باشین و مدیران اجازه بدن، تا همینجا مطرح کنم!