مهدی چیت بند
کاربر
- 2012-03-12
- 20
- 32
ممنون از جواب سریع شما
منظورم رو بنده بد گفتم پشت برد مدارچاپیش بعضی قسمتها جداشده بود
اونها رو بنده ترمیم کردم کارخاصی نکردم
ئر واقع این اتفاث بعد از تست دوتا پمپ باد هیترای دیگه ام رخ داد...
یه سوتی هم دادم نصف روز bt136 v رو براساس عکس روی برد اشتباه نصب میکردم دست اخر به
عکسی که قبل از این موارد ازش گرفته بودم مراجعه کردم...
ترایاکا خراب شدن قطعا؟ اوناییکه برعکس گذاشتم؟
و بعد گذاشتن یدونه نو و درست سرجاش هم مورد برطرف نشد فقط دیاگ متصل به پایه G ترایاک شورت شده بود که تعویضش کردم
خازنها رو هم ظرفیت و سلامتشو چک کردم
درواقع تایمر خنک کاریش با شارژ و دشارژ یخازن انجام میشه
که با پتانسیومتر 105 تنطیم میشه
من پنانسیومترم کم و زیاد کردم:whistle0:
پرحرفی بنده رو ببخشید خواستم یخورده شفاف کنم داستان عیب رو
ممنونم
---------
استاد یعنی شورت کردن ترایاکو بدم به کلیدی جداگانه
درواقع همیشه شورت بودنش نابودش میکنه؟؟
ببخشید در حد سواد الکترونیکی خودم حرف میزنم
عکسشو نتونستم بزارم ظاهرا باید یجا آپلود کنم
منظورم رو بنده بد گفتم پشت برد مدارچاپیش بعضی قسمتها جداشده بود
اونها رو بنده ترمیم کردم کارخاصی نکردم
ئر واقع این اتفاث بعد از تست دوتا پمپ باد هیترای دیگه ام رخ داد...
یه سوتی هم دادم نصف روز bt136 v رو براساس عکس روی برد اشتباه نصب میکردم دست اخر به
عکسی که قبل از این موارد ازش گرفته بودم مراجعه کردم...
ترایاکا خراب شدن قطعا؟ اوناییکه برعکس گذاشتم؟
و بعد گذاشتن یدونه نو و درست سرجاش هم مورد برطرف نشد فقط دیاگ متصل به پایه G ترایاک شورت شده بود که تعویضش کردم
خازنها رو هم ظرفیت و سلامتشو چک کردم
درواقع تایمر خنک کاریش با شارژ و دشارژ یخازن انجام میشه
که با پتانسیومتر 105 تنطیم میشه
من پنانسیومترم کم و زیاد کردم:whistle0:
پرحرفی بنده رو ببخشید خواستم یخورده شفاف کنم داستان عیب رو
ممنونم
---------
استاد یعنی شورت کردن ترایاکو بدم به کلیدی جداگانه
درواقع همیشه شورت بودنش نابودش میکنه؟؟
ببخشید در حد سواد الکترونیکی خودم حرف میزنم
عکسشو نتونستم بزارم ظاهرا باید یجا آپلود کنم
آخرین ویرایش: