آی پی امداد
abtahi

انا لله و انا الیه راجعون درگذشت استاد غزال

Deragon

مدیر بازنشسته
مدیر بازنشسته
2007-08-03
106
133
انا لله و انا الیه راجعون
چقد غم و اندوه وجودم را گرفت با خوندن این خبر
اینجانب ضمن ابراز مراتب تسلیت و همدردی با خانواده گرانقدر ایشان، سوگمندانه درگذشت آن استاد " همکار عزیز و فقید سعید را به جامعه سایت تعمیرکاران تسلیت عرض نموده ، علو درجات و رحمت و مغفرت واسعه الهی برای آن استاد پرتلاش، متدین و با اخلاق از خداوند متعال مسألت می‌نمایم. روحش شاد و یادش گرامی باد
 

daniyal18

کاربر vip
کاربر
2022-11-26
374
202
29
Yazd
خبر درگذشت همکار ارجمند جناب اقای حسن کمالی با کاربری استاد غزال یکی از مدیران و‌استادان بزرگ irantk خدمت همکاران تسلیت میگویم ، امروز خانواده بزرگ irantk با اندوه بسیار به سوگ این استاد ارجمند، نشسته است. وی در اوج ثمربخشی و خدمت به جامعۀ تعمیرکاران آسمانی شد و همۀ همکاران ، کاربران انجمن ، آشنایان و دوستان را در بهتی غریب فرو برد.
یاد و خاطرۀ این استاد مهربان و عزیز سفر کرده را گرامی می‌داریم و از درگاه خداوند متعال، بخشش و رحمت الهی برای ایشان و صبر و بردباری به خانواده محترم آن یار سفر کرده مسئلت می نماییم.
انجمن تعمیرکاران ایران
مشاهده فایل‌پیوست 215373

مشاهده فایل‌پیوست 215374
سلام ..واااای چه مصیبتی استاد بزرگی بودن و واقعا عمیقا ناراحت شدم چه خدمت بزرگی این انسان کرد به ما چه کمکایی به خود بنده کرد.انشاالله نور بباره به ارامگاهشون به خانواده محترمشون تصلیت عرض میکنم
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

mahddi

کاربر
2012-09-20
68
99
سلام خدمت همه .ایشان نام دخترشان را برای پیج خودش انتخاب کرده بودند .برادران دیگرشان هم همه متخصص و استاد الکترونیک هستند .مهرداد و محسن کمالی .ایشان پسرخاله مادر من بودند .اهل گرمسار هستند و از ابتدا ساکن آنجا بودند .
سلام
امکانش هست از این بزرگواران دعوت به عمل بیاورید در انجمن حضور پیدا بکنن و راه استاد ادامه بدن
و کاربران از تجربیات خودشون بی نصیب نذارن
 
بالا