آی پی امداد
abtahi

انا لله و انا الیه راجعون درگذشت استاد غزال

حمید فرهادی

VIP+ افتخاری
کاربر
2011-08-14
914
15,970
KERMANSHAH
بازگشت همه بسوی اوست...

هم اکنون با رویت خبر درگذشت استاد بزرگ و ارجمند جناب کمالی عزیز بی نهایت ناراحت و بسیار متاثر شدم...


این ضایعه دلخراش رو به خانواده محترم داغدارش و همچنین انجمن بزرگ ایران تیکی و سایر همکاران گرانقدر تسلیت عرض می کنم .

استاد کمالی بدرود
با درودی اندوه بار ...

مجددا درگذشت دوست بسیار عزیزم استاد حسن کمالی گرانقدر رو به جامعه علمی و مهندسین الکترونیک و انجمن مخترعان کشور خصوصا انجمن بزرگ ایران تیکی و همه محبان این عزیز سفر کرده تسلیت عرض میکنم ...

قدر مسلم از متون پیامهای متعدد تسلیت ، متانت و بزرگواری استاد کمالی بر کسی پوشیده نبوده و کاملا عیان است . بخاطر دارم چندین سال پیش در ابتدای اشنایی با استاد فقید در انجمن حاضر ، یکی دو بار در تاپیکها ، چالش الکترونیکی داشتیم که البته رفته رفته با مکاتبه و روابط بیشتر حقیقتأ منجر به دوستی وصف نشدنی فی مابین و بی تعارف ، این محبت موجب افتخار حقیر گردید .

مع الوصف در حد بضاعت ناچیز بنده چنانچه از دیگر خصوصیات بارز استاد سخنی به میان بیارم ، ابتدا به این مورد اشاره میکنم که علوم الکترونیک خصوصا تک تک قطعات و مدارهای الکترونیکی را با گوشت و پوست خود لمس کرده و فوق العاده مسلط به عملکرد و طراحی انها و به نحو احسن توانا در تشریح انها بود ، گواه این مطالب تمامی تاپیکهای ارسالی استاد در انجمن که از او به یادگار مانده و محفوظ است ، رسیدن به این مرتبه غیر از استعداد ذاتی و عاشق بودن علوم موصوف نیاز به تلاش وافر و صدالبته سخت کوشی فراوان دارد .... کمالی عزیز یادت گرامی و خدانگهدار
 

fatherrine

کاربر
2020-04-22
2
5
خبر درگذشت همکار ارجمند جناب اقای حسن کمالی با کاربری استاد غزال یکی از مدیران و‌استادان بزرگ irantk خدمت همکاران تسلیت میگویم ، امروز خانواده بزرگ irantk با اندوه بسیار به سوگ این استاد ارجمند، نشسته است. وی در اوج ثمربخشی و خدمت به جامعۀ تعمیرکاران آسمانی شد و همۀ همکاران ، کاربران انجمن ، آشنایان و دوستان را در بهتی غریب فرو برد.
یاد و خاطرۀ این استاد مهربان و عزیز سفر کرده را گرامی می‌داریم و از درگاه خداوند متعال، بخشش و رحمت الهی برای ایشان و صبر و بردباری به خانواده محترم آن یار سفر کرده مسئلت می نماییم.
انجمن تعمیرکاران ایران
مشاهده فایل‌پیوست 215373

مشاهده فایل‌پیوست 215374
این خبر را دیر متوجه شدم.از خداوند علو درجات را برای ان مرحوم خواستارم🖤🖤🖤
 
بالا