غزال
ناظم انجمن
- 2012-03-18
- 10,099
- 79,798
پاسخ : تحلیل و عیب یابی ساده ترین و دقیق ترین تغذیهٔ طراحی غزال
درودقبل از ابنکه مجددا بسوزونی دیدی همه چی کار میکنه و اتصال کوتاه کردی ببینی چی میشه درحالیکه تاکید کردم با مقاومت الی ۱۰۰ اهم بطریقی که گفتم تست کن.
ولی تست نکردی و گفتی چون ترانس رو عوض کردم احساس کردم دیگه چرت گفتی و تست نکردم.
من نمیدونم با شما چکار کنم.
باید مدام تکرار کنم تا پاسخ بدین.
حالا خسارت دیدی و منم کمکت نمیکنم تا خودت تغذیه را مثل اولش راه بندازی و سپس مشکل محدود کننده جریان را رفع کنم.
سپاس
من فکر نمیکردم برای ترانس جدید باید آزمایشات جدید انجام بدم
بله حق با شماست تغذیه بیرون جعبه قرار داشت و احتمالا ولوم تا انتها باز بوده
یعنی اگه من جریان رو محدود نکنم اتصال کوتاه خروجی زیان آوره؟
من طبق دستور شما 741 و مقاومت نو انداختم که گفتم چه اتفاقی افتاد،220 اهمی داغ کرد و خروجی کنترل نمیشد.ظاهرا با مقاومت، TIP35 هم سوخته بوده
سابقا با ترانس ضعیف بی مشکل جواب میداد و با این ترانس هم بخوبی کار میکردومیشد بجای ولتاژ جریان رو کم کرد تا ولتاژ رو کنترل بکنه.یه لامپ اتاقک ماشین وصل کردم و امتحان کردم
برم ترانزیستور نو بخرم و بعد ولتاژ گیری کنم؟با ترانس ضعیف یا قوی؟
درودقبل از ابنکه مجددا بسوزونی دیدی همه چی کار میکنه و اتصال کوتاه کردی ببینی چی میشه درحالیکه تاکید کردم با مقاومت الی ۱۰۰ اهم بطریقی که گفتم تست کن.
ولی تست نکردی و گفتی چون ترانس رو عوض کردم احساس کردم دیگه چرت گفتی و تست نکردم.
من نمیدونم با شما چکار کنم.
باید مدام تکرار کنم تا پاسخ بدین.
حالا خسارت دیدی و منم کمکت نمیکنم تا خودت تغذیه را مثل اولش راه بندازی و سپس مشکل محدود کننده جریان را رفع کنم.
سپاس
آخرین ویرایش: