درود دقیقا کاری که منم میکنم بارهاشده مشتری پیییله شده که مثلا این گیرنده دیجیتال چقدر هزینش میشه. میگم باید بررسی بشه که چیا توش سوخته. بررسی که کردم یک قیمت حدودی میدم اونم صددرصدی نیست چون تعمیرات پله ای هست ممکنه من یک قطعه سوخته رو عوض کنم بعدش ببینم یک قطعه دیگه باعثش بوده تازه ریسک سوختن قطعه تعویضی خودمم هست که اون ضرر متوجه خودمه. به اوناییم که زیاد اصرار میکنن وسیلشونو قبول نمیکنم میگم ببرید جایی که قبل از باز کردن قیمت بدن بهتون. بابت دستمزد هم قیمت وسیله ی نوشو درنظر میگیرم. اما بارها شده برای یه مشتری اشنا اندازه یک تلویزیون وقت گذاشتم تا مثلا اسپیکر 200 تومنی ش تعمیر بشه چون شهرای کوچک یه عیب بزرگش اینه که توقع دارن حالا که مشتری هستن هرچی اوردن تعمیر کنی. برای اینکه بعدها وسیله ی بزرگشونو میبرن پیش کسیکه وسیله کوچکشونو تعمیرکرده. تازه من اینجا که هستم بجز خودم فقط یک تعمیرکار قدیمی تر هست که مغازه داره. خیلیام هستن توی خونه باز میکنن و بلطف کلیپهای اینستاگرامی فقط میگن هرچی خراب میشه از خازنشه
اما واقعا سوالم از کسانی که میرن توی اینستا قلق های کاری که ممکنه خودشونم کلی خرج و هزینه دادن تا یاد بگیرنو راحت میگن (وسیلت خراب شد نبر بده فلان تومن ازت بگیرن بازش کن این خازنی که باد کرده رو بخر 2تومن خودت عوضش کن) متاسفانه کار ما خیلی کارخراب کنم داره. توی محل ما یه مثالی هست میگن رون وگردن روی همه. یعنی نمیشه همیشه چیزای خوب رو به یکی داد بدها رو به یه بدبخت. حالا توی کار ما فقط کارای پر دردسر و اعصاب خورد کن و نیاز به سوال ومشورت امثال اینجاها فقط مال ماست کارایی مثل تعویض سوکت یا همون خازن شده کار یکی که میوه فروشه ولی کلیپای اینستایی زیاد دیده 😊
درود دقیقا درسته فرمایشتون ..البته برا من که تکه تکه هاشو اوردن همون ی خازنم تو ایستا عوض کردنش راحته هویه که دست گرفت میفهمه واای ....
بله
در کل موضوع رو بدرسوندم و مشتری مداری خود مشتری مهم نیست برام
سوال ارزش گرفته شده واقعا انصاف کاری که کردم تایین کردم یا ن مشتریه اشناهه عن تومن یا اون شوت میزنه بذار عن تومن بیشتر بگم ن چجور بگم !!!
جواب سوالمو گرفتم و ممنونم از همه اساتید که وقت گذاشتن جوابا واقعا عالی متفاوت