با احترام
منفی که قاعدتا مستقیم ارتباط داره . تو مسیر مثبت ، فارغ از خازنها ،احتمالا یک دیود داره . کافیه از سوکت تغذیه و پایه های رگولاتور تست بوق و تست دیود بگیرید . پایه های رله هم شاید درگیر باشند . کارگاه نیستم وگرنه از روی برد یدک راهنمایی میکردم . من تا حالا این مشکل رو توی هیچ بردتابا ندیدم. مگر با جابجا زدن قطبها
با احترام
منفی که قاعدتا مستقیم ارتباط داره . تو مسیر مثبت ، فارغ از خازنها ،احتمالا یک دیود داره . کافیه از سوکت تغذیه و پایه های رگولاتور تست بوق و تست دیود بگیرید . پایه های رله هم شاید درگیر باشند . کارگاه نیستم وگرنه از روی برد یدک راهنمایی میکردم . من تا حالا این مشکل رو توی هیچ بردتابا ندیدم. مگر با جابجا زدن قطبها
با احترام
اولا روشن بودن ثابت اشکال از جای دیگه داره . Tip و ترانزیستور راه اندازش رو از نظر شورتی، تست بگیرید .
دوما ، هنوز متوجه اشکال در قطع بودن مسیر ولتاژ نشدید؟!