- 2018-03-16
- 36
- 20
دوستان خسته نباشید وقتتون بخیر
یه مشکلی که ۲ ماهه تقریبا باهاش درگیرم
یه پراید مدل ۹۰ تکسوز کارخونه دوگانه شرکتی دارم که مشکل خیلی عجیبی داره
حین حرکت صفحه کیلوتر برای یه لحظه کوتاه قطع میشه و آمپرا میوفتن دوباره میان بالا
هرجا رو فکرشو کنید تست کردم
سوکت مشکی پشت کیلومتر(سوکت اصلی) رو تک تک سیمای برق مستقیم، برق پشت سوییچ، منفی رو تست کردم
منفی رو از بدنه گرفتم تموم برقای پشت امپر رو از سرباتری، ولی مشکل حل نمیشد
سوکت سفید(مربوط به چراغ ها، آمپر بنزین و آمپر آب) رو کندم مشکل حل شد
شروع کردم تست کردن
آمپر آبم یکم مشکل داشت یعنی پایینتر از حدنرمال میموند(با دستگاه چک کردم فن درست میزنه، دما هم حدود ۸۵ بازی میکنه که باید قبل خط وسط باشه ولی آمپر من همش زیر خط اوله)
«بعضی پراید ها این مشکل آمپر پایین بودن رو دارند»
شروع کردم از تست آمپر آب، سیم پشت کیلومتر مربوط به آمپر آب رو قیچی کردم مشکل حل شد:|
سیم مستقیم کشیدم به آمپر آب و آمپر درست بود و مشکل وجود نداشت
سیمو از پشت داشبورد و از بغل سیم کلاچ و اینا رد کردم قشنگ جا گذاشتم مشخص نباشه از داخل دسته سیم کوئل رد کردم ولی دیدم مشکل دوباره شروع شد
سیم رو از رو فشنگی آب جدا میکردم درست میشد ولی وصل میکردم مشکل داشت
آخرین حدسم فشنگی بود که فشنگی رو عوض کردم ولی بازم مشکل داشت
نمیدونم مشکل از کجاست واقعا کلافه شدم
اگر اساتید نظری دارن بگن تست کنم
یه مشکلی که ۲ ماهه تقریبا باهاش درگیرم
یه پراید مدل ۹۰ تکسوز کارخونه دوگانه شرکتی دارم که مشکل خیلی عجیبی داره
حین حرکت صفحه کیلوتر برای یه لحظه کوتاه قطع میشه و آمپرا میوفتن دوباره میان بالا
هرجا رو فکرشو کنید تست کردم
سوکت مشکی پشت کیلومتر(سوکت اصلی) رو تک تک سیمای برق مستقیم، برق پشت سوییچ، منفی رو تست کردم
منفی رو از بدنه گرفتم تموم برقای پشت امپر رو از سرباتری، ولی مشکل حل نمیشد
سوکت سفید(مربوط به چراغ ها، آمپر بنزین و آمپر آب) رو کندم مشکل حل شد
شروع کردم تست کردن
آمپر آبم یکم مشکل داشت یعنی پایینتر از حدنرمال میموند(با دستگاه چک کردم فن درست میزنه، دما هم حدود ۸۵ بازی میکنه که باید قبل خط وسط باشه ولی آمپر من همش زیر خط اوله)
«بعضی پراید ها این مشکل آمپر پایین بودن رو دارند»
شروع کردم از تست آمپر آب، سیم پشت کیلومتر مربوط به آمپر آب رو قیچی کردم مشکل حل شد:|
سیم مستقیم کشیدم به آمپر آب و آمپر درست بود و مشکل وجود نداشت
سیمو از پشت داشبورد و از بغل سیم کلاچ و اینا رد کردم قشنگ جا گذاشتم مشخص نباشه از داخل دسته سیم کوئل رد کردم ولی دیدم مشکل دوباره شروع شد
سیم رو از رو فشنگی آب جدا میکردم درست میشد ولی وصل میکردم مشکل داشت
آخرین حدسم فشنگی بود که فشنگی رو عوض کردم ولی بازم مشکل داشت
نمیدونم مشکل از کجاست واقعا کلافه شدم
اگر اساتید نظری دارن بگن تست کنم