بهینه
کاربر
- 2012-10-27
- 12
- 34
با سلام و تشکر از استادان عزیز ، متاسفانه وقتی قطعه ای به مشکل می خورد و عیب یابی نمی شود اکثر تعمیرکاران گزینه تعویض را پیشنهاد میکنن
لطفا در صورت تعویض نیز علت عیب ایجاد شده را بیابید تا با توصیه به بقیه از این کار جلوگیری شود
در مورد سوال دوبستمون هم باید عرض کنم با تعویض بلبرینرگ ها اگر تعویض به صورت پرس نباشد ( با ضربه چکش ) جا بزنید مشکل همچنان هست !
در صورت تعویض بلبرینگ به صورت پرسی احتمال تاب داشتم میله رتور آرمیپر یا گشاد شدن سوراخ پروانه یا تاب داشتن پروانه از دلایل دیگر این موضوع می باشد
لطفا در صورت تعویض نیز علت عیب ایجاد شده را بیابید تا با توصیه به بقیه از این کار جلوگیری شود
در مورد سوال دوبستمون هم باید عرض کنم با تعویض بلبرینرگ ها اگر تعویض به صورت پرس نباشد ( با ضربه چکش ) جا بزنید مشکل همچنان هست !
در صورت تعویض بلبرینگ به صورت پرسی احتمال تاب داشتم میله رتور آرمیپر یا گشاد شدن سوراخ پروانه یا تاب داشتن پروانه از دلایل دیگر این موضوع می باشد