دوست من سلام
اول یک راهنمایی کلی ببینید تعمیر کار اصلی اونکه ریسک کنه و البته با فکر نه همینطور
دوم طبق فرمایشات استاد رضا باید با حوصله و منطق جلو رفت نه دیمی
و اما راهنمایی
ببینید اکثر قطعات موجود در بازار قابل اعتماد نیست و گاهن قطعات خراب رو ما رو برد میزنیم مثلا میگیم این خازن که اکبند بود عوض کردم پس
ایراد نمیتونه از این باشه و میریم سراغ قطعات دیگه
دوم اینکه ایراد سوت زدن پاور از چند قطعه است که میتوان تقسیم بندی نمود
1- مقاومت NTC موجود در قسمت 220 نزدیک فیوز
2-خازنهای کوچک قسمت 12 مابین دو هدسینگ و قسمت خروجی
3- فت ها و دیود های شاتکی و معمولی روی هد سینگ ها
امیدوارم بدردتون بخوره
اول یک راهنمایی کلی ببینید تعمیر کار اصلی اونکه ریسک کنه و البته با فکر نه همینطور
دوم طبق فرمایشات استاد رضا باید با حوصله و منطق جلو رفت نه دیمی
و اما راهنمایی
ببینید اکثر قطعات موجود در بازار قابل اعتماد نیست و گاهن قطعات خراب رو ما رو برد میزنیم مثلا میگیم این خازن که اکبند بود عوض کردم پس
ایراد نمیتونه از این باشه و میریم سراغ قطعات دیگه
دوم اینکه ایراد سوت زدن پاور از چند قطعه است که میتوان تقسیم بندی نمود
1- مقاومت NTC موجود در قسمت 220 نزدیک فیوز
2-خازنهای کوچک قسمت 12 مابین دو هدسینگ و قسمت خروجی
3- فت ها و دیود های شاتکی و معمولی روی هد سینگ ها
امیدوارم بدردتون بخوره