سلام بابت تاخیر در تعمیر باید ببخشید مشتری های محترم گاهآ یادشون میره چیزی رو برای تعمیر دادن این مابین هم دستگاه دیگری میاد که مشغول اون میشی از اون بدتر هم مراجعه هفته ای یکمرتبه من به تهران برای تهیه قطعاته اونم با این وضع قطعه که خدا شاهده چهار تا t431 خریده بودم هیچکدوم کار نکرد یه دست دوم از روی برد گذاشتم راه افتاد به فروشنده که میگم خیلی راحت میگه جنس چینیه دیگه چه میشه کرد پس تو بخوان حدیث مفصل از این داستان در هر صورت عذر این حقیر را بپذیرید
سلام
بهروز جان
شما هم مشتری تاپیکی هستید که مطرح میفرمایید
همون کاری که مشتری با شما کرده شما هم با این تاپیک کردید
تاپیکی که مطرح میفرمایید مخاطب داره و منتظر پاسخ شماست که از نتیجه تاپیک استفاده کنه
درمواردی اگر تاپیکی مطرح کردم و پاسخگویی نداشتم بیشتر از هر کاری در اولویت قرار دادم تا خودم به نتیجه برسونم و مخاطب در خماری نمونه و براش قابل استفاده باشه
درهرصورت همه مشکل داریم و من مشکل تاپیک را مهمتر از مشکل خودم در اولویت قرار میدم ولی شما در اولویت دوم قرار دهید نباید فقط مشکل خودمان مورد هدف باشه و مشکل دیگران را در اولویت دهم هم نبینیم
اغلب مشتریان هم با شما همین کارو میکنن که اگه بیکار شدن سراغ دستگاه خود و رفع مشکل شما میان که شایسته نیست.
سپاس