آی پی امداد
abtahi

مشکل: مشکل با نرم افزار AnyDesk

mohsen_jun_2005

VIP+ افتخاری
کاربر
2016-01-03
618
863
تهران
البته این مشکلو تو ویندوز 10 دیدم نمیدونم تو ویندوزای دیگه این مشکلو داره یا نه، تو یه سری از ویزاردها مثل تسک منیجر یا بستن صفحه ها این باگ هست که فوربیدن میشه یا هیچ عکس العملی انجام نمیشه. علامت ضربدر رو هم تا حالا برخورد نکردم.عرض کرده بودم خدمتتون فقط به انی دسک گزارش شده..با تشکر
 
آخرین ویرایش:

arashshr

کاربر vip
کاربر
2010-12-18
90
603
بله دوست من برای من هم همین مشکل پیش اومد. دقیقا نتونستم مشکل رو عیب یابی کنم. ولی یک بار هم خودم هم کاربر روبرو برنامه رو بستم باز کردم و درست شد. بعد اینکه باید تو هر دو سیستم ادمین وارد بشید و اکانت کنترل هر دو سیستم رو از قسمت فایزوال کنترل پنل غیرفعال کنید.
موفق باشیذ.
 

nekooee

Senior Technical Supervisor
مدیرکل
معاونت انجمن
2007-09-21
6,783
29,877
ایران
خواهش می کنم. اما این مشکل نیست که حل بشه. من بالا کامل توضیح دادم. دلیل این مسئله رو بالا گفته و قطعا هیچ وقت برطرف نمیشه! چون در واقع اصلا مشکللی وجود نداره.
اگر شما برای کار کردن با مورادی غیر از چیزی که گفتم مشکل دارید به همون سیستم بدید من وصل بشم ببینم چه مشکلی هست که فقط در سیستم شما وجود داره!
شماره تلگرام من هم در قسمت پذیرش تبلیغات سایت موجود هست. آی دی رو اونجا ارسال کنید
 

mohsen_jun_2005

VIP+ افتخاری
کاربر
2016-01-03
618
863
تهران
بله دوست من برای من هم همین مشکل پیش اومد. دقیقا نتونستم مشکل رو عیب یابی کنم. ولی یک بار هم خودم هم کاربر روبرو برنامه رو بستم باز کردم و درست شد. بعد اینکه باید تو هر دو سیستم ادمین وارد بشید و اکانت کنترل هر دو سیستم رو از قسمت فایزوال کنترل پنل غیرفعال کنید.
موفق باشیذ.
ممنون که وقت گذاشتین همین کارو انجام دادم ولی گاهاً مشکلات هست.
 
آخرین ویرایش:

mohsen_jun_2005

VIP+ افتخاری
کاربر
2016-01-03
618
863
تهران
خواهش می کنم. اما این مشکل نیست که حل بشه. من بالا کامل توضیح دادم. دلیل این مسئله رو بالا گفته و قطعا هیچ وقت برطرف نمیشه! چون در واقع اصلا مشکللی وجود نداره.
اگر شما برای کار کردن با مورادی غیر از چیزی که گفتم مشکل دارید به همون سیستم بدید من وصل بشم ببینم چه مشکلی هست که فقط در سیستم شما وجود داره!
شماره تلگرام من هم در قسمت پذیرش تبلیغات سایت موجود هست. آی دی رو اونجا ارسال کنید
تشکر، تو محیط کارمون همکارا اعلام کردن اونها هم این مشکلو دارن..
 
آخرین ویرایش:

nekooee

Senior Technical Supervisor
مدیرکل
معاونت انجمن
2007-09-21
6,783
29,877
ایران
به هر حال اگر می خواین منم بررسی کنم یکبار که مشکل داشتید همون موقع بگین منم وصل بشم چک کنم. اگرم که به حرف همکارها قانع هستید که هیچی.
 

mohsen_jun_2005

VIP+ افتخاری
کاربر
2016-01-03
618
863
تهران
به هر حال اگر می خواین منم بررسی کنم یکبار که مشکل داشتید همون موقع بگین منم وصل بشم چک کنم. اگرم که به حرف همکارها قانع هستید که هیچی.
سلام، نسخه جدید داد، تست می کنم مشکلی بود باهاتون هماهنگ می کنم..لطف کردین.
اینم لینک دانلود نسخه جدید: https://download.anydesk.com/AnyDesk.exe
 
آخرین ویرایش:

ravin

کاربر
2009-05-11
1
3
42
مشهد
ravinsystem.ir
سلام دوست عزیز
با توجه به اینکه من سالهاست خودم یه پروژه شبیه انی دسک نوشتم و با اون کار می کنم ، لازمه بگم که انی دسک رو کامل بردمش زیر تحلیل
نرم افزار انی دسک که در حال حاظر توسط ایران تحریم شده و احتمال زیاد دیگه کار نکنه . الانم مدام قطع و وصل میشه که کاربر نتونه با آرامش باهاش کار کنه
اما
زمانی که به سیستم مشتری وصل میشید ، اولین کاری که باید انجام بدین اینه که UAC در ویندوز طرف پایین باشه . و الا اصلا نمی تونین کاری انجام بدین . بعد از اینکار حتما بگین طرف سیستم رو ریست کنه و مجدد بهتون دسترسی بده . چون تغییر در UAC حتما نیاز به ریست داره . بعد اینکه اگر زبان سیستم شما فارسی باشه ، کلیدهای میانبر کار نمی کنه و فقط دلیلش همینه . از کلید Alt+Shift اصلا استفاده نکنید . چون این کلید ، روی سیستم مشتری هم تاثیر می زاره . با موس زبان سیستم خودتون رو EN کنید . و اگر اون لحظه بازم کار نکرد ، یک بار انی دسک رو Minimize کنید و دوباره بیارینش بالا . همچی درست میشه
موفق و پیروز باشید
 

nekooee

Senior Technical Supervisor
مدیرکل
معاونت انجمن
2007-09-21
6,783
29,877
ایران
کلا اگر زبان سیستم ما فارسی و اون انگلیسی باشه یا بر عکس کلید های میانبر دیگه از کار میفته. فقط در حالتی درست کار میکنه که هر دو طرف زبان انگلیسی باشند.
یک کلید بالا تو منو داره که اگر روش کلیک کنید از یوزر مقابل درخواست سطح دسترسی ادمین میکنه و معمولا دیگه مشکلی با سطح دسترسی پیش نمیاد جز در موارد خاصی که قاطی میکنه و باید یکبار انی دسک رو ببندند و دوباره باز کنند.
کلا هیچی TeamViewer نمیشه.
 

abozar8024

کاربر vip
کاربر
2009-05-02
32
44
سلام دوستان برای حل این مشکل یا anydesk در سیستم مادر که شما به آن وصل میشید را با run as administrator اجرا کنید و راه دوم اینه که در control panel سپس user accont -user accont control setting را در پایینترین حد خود قرار دهید با این دو روش مشکل حل میشود
 
بالا