یه شیر حرارتی هست زیر مانیفولد شیلنگ های اون چجوری هستن؟ کنیستر ماشین رو عوض کردم اما این یکی از اینا هست که یدونه لوله زیرشون دارن، فرقی با فابریک ماشین نمیکنه؟ کدوم ورودیه در کنیستر و کدوم خروجی؟ از کجا میشه فهمید کنیستر داره درست عمل میکنه یانه
یه شیر حرارتی هست زیر مانیفولد شیلنگ های اون چجوری هستن؟ کنیستر ماشین رو عوض کردم اما این یکی از اینا هست که یدونه لوله زیرشون دارن، فرقی با فابریک ماشین نمیکنه؟ کدوم ورودیه در کنیستر و کدوم خروجی؟ از کجا میشه فهمید کنیستر داره درست عمل میکنه یانه
حالا قسمت سمت راست که دارای 4لوله در کنار منیفلد می باشد به ترتیب از سمت شیشه ماشین اولی به سه راهی که یکی به هواکش و دومی لوله پایینی کنیستر.دومی به زیر کلید برقی کله قرمز(از کلید برقی کله قرمز شلنگی را به وکیوم کاربراتور وصل می شود).لوله سوم که خم شده را به وکیوم پایینی دلکو .لوله چهارم به بالای کنیستر وصل می شود. بالای منیفلد زیر کاربراتور یه لولو هست که به وکیوم بالای دلکو وصل می شود .هر پشت کاربراتور یه لوله هست که در همانجا چند سانت پایین تر به منفیلد وصل میشه. امیدواروم به درد دوستان خورده باشه.
پاسخ : Re: پاسخ : شکل کامل شیلنگ بندی کاربراتور پراید
حالا قسمت سمت راست که دارای 4لوله در کنار منیفلد می باشد به ترتیب از سمت شیشه ماشین اولی به سه راهی که یکی به هواکش و دومی لوله پایینی کنیستر.دومی به زیر کلید برقی کله قرمز(از کلید برقی کله قرمز شلنگی را به وکیوم کاربراتور وصل می شود).لوله سوم که خم شده را به وکیوم پایینی دلکو .لوله چهارم به بالای کنیستر وصل می شود. بالای منیفلد زیر کاربراتور یه لولو هست که به وکیوم بالای دلکو وصل می شود .هر پشت کاربراتور یه لوله هست که در همانجا چند سانت پایین تر به منفیلد وصل میشه. امیدواروم به درد دوستان خورده باشه.