سلام
به نظر من پیشگیری بهتر از درمان است .هنگامیکه مشتری میگوید رفته از اداره برق شکایت کرده باید متوجه میشدید که مشتری دردسر سازی است و احتمال شکایتهای بعدی هم در راه است و از قبول کردن دستگاه وی خوداری میکردید.به هر حال اتفاقی است که افتاده و توضیحات خود را به کارشناس بدهید انشا ا... مشکل حل میشود ولی منبعد دقت بفرمائید تا مشکل برایتان پیش نیاد
به نظر من پیشگیری بهتر از درمان است .هنگامیکه مشتری میگوید رفته از اداره برق شکایت کرده باید متوجه میشدید که مشتری دردسر سازی است و احتمال شکایتهای بعدی هم در راه است و از قبول کردن دستگاه وی خوداری میکردید.به هر حال اتفاقی است که افتاده و توضیحات خود را به کارشناس بدهید انشا ا... مشکل حل میشود ولی منبعد دقت بفرمائید تا مشکل برایتان پیش نیاد
آخرین ویرایش: