با سلام
هر دو خازن تعویض شدند اما در تست هیچ فرقی نکرد و هیچ اثری از راه افتادن پاور دیده نشد
فعلا به هیت سینک اول و ترانزیستورهاش کار ندارم چون فعلا هیچ ولتاژی لااقل روی پل دیود نمیادش!!
آیا ممکنه از دو عدد سیم پیچ در اولیه باشه ؟ خیلی به عمل کردشان شک و گمان دارم ؟
دوست گرامی آقای عبدی، منظورت از خازنها همان دو خازن بزرگ الکترولیتی ولت بالا در هیتسینگ اول است که 240 ولت دارند اگر آن هست شما روی پل دیود ولتاژ داری چون ولتاژ از مسیر پل دیود عبور کرده و به صافی های دو خازن بزرگ میرسد آن دو خازن زرد در ورودی شاید آنها واریستور باشند شماره فنی را C زده یا Vr
1- سیم پیچ شماره یک تورید کور بوده و 4 سر دارد ظاهرا آن قسمت که در مستطیل سفید مشخص کردم ظاهرا سوخته است
2- سیم پیچ شماره دو هم یک تورید کور بوده و دارای دو سر میباشد احتمال زیاد سالم است
2- قطعه شماره 3 هم ظاهرا یک خازن است
حتما آن سیم پیچ را خارج کن البته پایه هایش را روی کاغذی علامتگذاری کن اولیه و ثانویه که موقع جاگذاری اشتباه نشود باشمارش دورها و یافتن اولیه و ثانویه و شماره سیمها و یادداشت دورهای آنها براحتی میتوانی از نو بپیچی
پاور را به برق بزن بعد ببین در سر خروجی فیوز و اون یکی سیم برق ولتاژ برق شهر را داری یا نه.اگه نداری باید از سیم مسی برد یا کلید یا سیم و یا حتی پایه های فیوز و یا... باشه.اگه ولتاژ داری باید یکی از قطعات ***** که دوستان گفتند خراب باشه و اگه مطمعنی که اونا سالم هستند.یه جایی زیر برد مسی قطعی داری که باید با بوق اهم متر تست کنی و لحیم کنی.اگه برق به پاور برسه و فیوز بسوزه اونوقت میفهمی که برق به پاور میرسه و اشکال بعد از فیوز است.ولی شما اصلا برق نداری.برای خودم پیش اومده فیش سر کابل برق به پاور داخل بوده ولی قطعی داشته و برق نمیرسیده و باید با دست بهش ور میرفتم تا برق وصل بشه.به این نکته هم دقت کن.