این حساسیتها فقط مختص دیتاسنتر گوگل نیست ، بلکه همه دیتاسنترها باید یه همچین امکاناتی داشته باشن . معمولا بیشتر دیتاسنترها تو سایت خودشون تور مجازی برای بازدید از رک مانتها ، سرورها ، ژنراتورها و تجهیزات حفاظتی شون دارن . حتی همین دیتاسنتر پارس آنلاین خودمون هم همینطوره و این یکی از قابلیتهای دیتاسنتر هستش که توانایی خودش رو برای اعتماد مشتریهاش به تجهیزاتش نشون بده . بنده یادمه که از دیتاسنتر Yes up سرور داشتم و تو اون سالی که طوفان کاترینا اومده بود ، دیتاسنتر به مشتریاش ایمیل زده بود که نگران آپتایم سرورها نباشید ، ما برای 10 روز گازوئیل برای ژنراتورهامون تو تانکرها ذخیره کردیم . یه آلبوم از دیتاسنتر هم گذاشته بود که نشون میداد تجهیزات هیچ آسیبی ندیدن .