- 2013-05-15
- 1,372
- 7,819
دوست عزیزسلام و خسته نباشید مدتی هستش که اینترنت بیست نت یا مخابرات رو گرفتم یک مودم TP_Link مدل 8951ND داشتم هر از چند ساعتی قطع میشد اینترنت کلی تماس با پشتیبانی داشتم بالاخره یک مودم TP_LInk دیگه خریدم مدل 8961N ورژن 4 اونم همین مشکل رو داره دیگه کلافه شدم تماس هم میگیرم میگن مشکل از سمت ما نیست ولی جالبیش اینه که از یکی از دوستان مودم Tenda قرض گرفتم اون اصلا مشکلی نداره و قطعی نداره حالا من موندم توش آیا مودم های TPLink این مشکل رو دارن ؟ آخه مگه میشه مودم نو و آکبند همین مشکل رو داشته باشه؟ یا اینکه ISP داره روی مودم های TPLINK خطا میندازه؟ لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم.
مودم را از طریق لینک زیر از طریق کابل شبکه به آخرین ورژن آپدیت کنید
سیم جدا از ورودی کابل تلفن بکشید و مودم را بدون تلفن و نویزگیر وصل کنید و تست بگیرید