آی پی امداد
abtahi

جریان کشی در امپلی فایر

404

VIP PLUS
VIP PLUS
vip
کاربر
2023-10-31
406
746
اردکان
آره دستمون میزارم روی برد جریان کشی بیشتر میشه
دو تا دیود زنر بعد از مقاومت های وات رل عوض کردم آی سی رو هم خارج کردم بازهم جریان حدود ۸۰۰ میلی آمپر میشکه
دوست عزیز دسترسي به اسیلوسکوپ دارید ؟
 

masoud5868

کاربر
2022-10-17
41
25
دوست عزیز دسترسي به اسیلوسکوپ دارید ؟
آره دارم
۲۰ دقیقه ازش صوت گرفتم کیفیت صدا تغییر نکرد خوب بود به نظر شما این جریان کشی و داغی نمیتونه معمولی باشه یکی از دوستان میگفت چون این دوتا مقاومت دارن ولتاژ ۳۰ ولت رو به ۱۲ تبدیل میکنه باید داغ بشن
 

404

VIP PLUS
VIP PLUS
vip
کاربر
2023-10-31
406
746
اردکان
آره دارم
۲۰ دقیقه ازش صوت گرفتم کیفیت صدا تغییر نکرد خوب بود به نظر شما این جریان کشی و داغی نمیتونه معمولی باشه یکی از دوستان میگفت چون این دوتا مقاومت دارن ولتاژ ۳۰ ولت رو به ۱۲ تبدیل میکنه باید داغ بشن
این که صدا مشکل نداره عجیبه
من به آمپ با جریان کشی بالا توی حالت بدون بار داشتم که بعد از وصل کردن باند صدای خراب میداد
شکل موج پایه های ماسفت های تغذیه رو چک کردم دیدم درست نیست و دیود های زنر دورش رو عوض کردم درست شد
 

rap13

کاربر vip
کاربر
2015-09-05
71
91
kerman
آره دستمون میزارم روی برد جریان کشی بیشتر میشه
دو تا دیود زنر بعد از مقاومت های وات رل عوض کردم آی سی رو هم خارج کردم بازهم جریان حدود ۸۰۰ میلی آمپر میشکه
سلام
به نظر میاد ایراد از قسمت پری امپلی باشه
برای تست اول بررسی کنید هیچگونه ولتاژ روی قسمت ورودی rc و خروجی آمپلیفایر موجود نباشد. پراب منفی مولتی متر روی بدنه و با پراب مثبت چک کنید. اگر ولتاژ موجود بود به احتمال زیاد قسمت پری امپلی مشکل دارد. ابتدا پتانسیومتر هارو با اسپری شستشو کنید.
اگر آمپ روی خودرو به خوبی کار میکند و پروتکت نمیکند این مقدار جریان کشی طبیعیست
 
آخرین ویرایش:
بالا