اپل 2011 را با کاهش سهم بازار چین به اتمام رساند
چین برای شرکت غول آسای اپل که بارها از سوی شرکت های چینی به دادگاه فراخوانده شده است و از سوی دیگر حقوق و شرایط خاصی را برای کارمندانش در نظر می گیرد، بازار آماده و سهل الوصولی نیست.
سهم اپل در بازار تلفن هوشمند چین در سه ماهه آخر سال 2011 به خاطر رقابت این شرکت با فروشندگان چینی و تاخیر در دریافت iPhone 4S خریداری شده توسط مصرف کنندگان چینی، به میزانی کمتر از دوره های قبلی رسید.
شرکت تحلیلی تایپه CK Lu که در همکاری مستقیم با شرکت تحقیقاتی گارتنر است اظهار داشت: سازندگان هندست چینی با استفاده از سه اپراتور قدرتمندی که در اختیار دارند فعالانه به ارتقاء و بهبود تلفن های هوشمندشان می پردازند از این روست که می بینیم بیشترین سود و منافع بازار نصیب دو اپراتور ZTE و هووایی تکنولوژی می شود.
سهم بازار اپل در سه ماهه سوم سال 2011 به میزان 10.4 درصد بود که در مدت مشابه به 7.5 درصد افت داشت، این در حالیست که سهم هووایی به 12.6 و سهم ZTE به 11.1 درصد رسیده است.
چین برای شرکت غول آسای اپل که بارها از سوی شرکت های چینی به دادگاه فراخوانده شده است و از سوی دیگر حقوق و شرایط خاصی را برای کارمندانش در نظر می گیرد، بازار آماده و سهل الوصولی نیست.
سهم اپل در بازار تلفن هوشمند چین در سه ماهه آخر سال 2011 به خاطر رقابت این شرکت با فروشندگان چینی و تاخیر در دریافت iPhone 4S خریداری شده توسط مصرف کنندگان چینی، به میزانی کمتر از دوره های قبلی رسید.
شرکت تحلیلی تایپه CK Lu که در همکاری مستقیم با شرکت تحقیقاتی گارتنر است اظهار داشت: سازندگان هندست چینی با استفاده از سه اپراتور قدرتمندی که در اختیار دارند فعالانه به ارتقاء و بهبود تلفن های هوشمندشان می پردازند از این روست که می بینیم بیشترین سود و منافع بازار نصیب دو اپراتور ZTE و هووایی تکنولوژی می شود.
سهم بازار اپل در سه ماهه سوم سال 2011 به میزان 10.4 درصد بود که در مدت مشابه به 7.5 درصد افت داشت، این در حالیست که سهم هووایی به 12.6 و سهم ZTE به 11.1 درصد رسیده است.