مدیرعامل همراهاول پس از دو روز بررسی کارشناسانهی توأم با سکوت در برابر شایعات منتشره در مورد علت بروز اشکال در پیامکهای برنامهی 90، امشب طبق قولی که وزیر ict به خبرنگاران داده بود، نتیجهی اولیهی بررسیهای کمیتهی تحقیق را اعلام کرد.
به گزارش پایگاه خبری مخابرات سلولی (ایسل)، مهندس وحید صدوقی مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران، امشب در گفتگو با بخش خبری 20:30 شبکهی دو سیما گفت: در این دو روز، یک گروه پنجنفره را برای بررسی علت عدم ارسال پیامکهای برنامهی 90، بسیج کردیم.
وی ادامه داد: در شبکهی همراهاول، در طول مدت پخش برنامهی90، 10 مرکز smsسرور، پیامکها را بدون مشکل، دریافت کرده و تحویل مرکز گیتوی مربوطه که پیام را برای پیمانکاران cp، ارسال میکند، دادهاند.
صدوقی افزود: ارتباط لینکی که بهصورت mpls، بین گیتوی همراهاول و شرکت adp {آتیهدادهپرداز} برقرار است، دچار مشکل بوده؛ بهطوریکه در مدتزمان پخش برنامه، سهبار قطعی 10تا15 دقیقه داشته و در برخی زمانها نیز پیامها بدون مشکل ارسال شده است که 159هزار پیامک را شامل میشود.
وی گفت: در مجموع، دلیل بروز مشکل، ناپایداری مسیر، از گیتوی همراهاول تا سرور پیمانکار بوده است.
مدیرعامل همراهاول در پایان با اشاره به اینکه گروه مذکور، در ادامهی پیگیریها، مشغول مذاکره با شرکت پیمانکار adp {آتیهدادهپرداز} است؛ اظهار امیدواری کرد که تا شنبه، علت ناپایداری لینک مذکور و در واقع، سیستم روتر و سوئیچی که در آن مسیر بوده، نیز مشخص شود.
به گزارش پایگاه خبری مخابرات سلولی (ایسل)، مهندس وحید صدوقی مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران، امشب در گفتگو با بخش خبری 20:30 شبکهی دو سیما گفت: در این دو روز، یک گروه پنجنفره را برای بررسی علت عدم ارسال پیامکهای برنامهی 90، بسیج کردیم.
وی ادامه داد: در شبکهی همراهاول، در طول مدت پخش برنامهی90، 10 مرکز smsسرور، پیامکها را بدون مشکل، دریافت کرده و تحویل مرکز گیتوی مربوطه که پیام را برای پیمانکاران cp، ارسال میکند، دادهاند.
صدوقی افزود: ارتباط لینکی که بهصورت mpls، بین گیتوی همراهاول و شرکت adp {آتیهدادهپرداز} برقرار است، دچار مشکل بوده؛ بهطوریکه در مدتزمان پخش برنامه، سهبار قطعی 10تا15 دقیقه داشته و در برخی زمانها نیز پیامها بدون مشکل ارسال شده است که 159هزار پیامک را شامل میشود.
وی گفت: در مجموع، دلیل بروز مشکل، ناپایداری مسیر، از گیتوی همراهاول تا سرور پیمانکار بوده است.
مدیرعامل همراهاول در پایان با اشاره به اینکه گروه مذکور، در ادامهی پیگیریها، مشغول مذاکره با شرکت پیمانکار adp {آتیهدادهپرداز} است؛ اظهار امیدواری کرد که تا شنبه، علت ناپایداری لینک مذکور و در واقع، سیستم روتر و سوئیچی که در آن مسیر بوده، نیز مشخص شود.