.
با سلام و درود خدمت همکاران محترم
از نظر بنده تعمیرکار همانطور که از نامش پیداست باید توانایی تعمیر لوازم فرسوده رو داشته باشه
متاسفانه یه سری از اشخاص
( البته تو این انجمن اصلا ندیدم ) ویا تعمیرکاران محترم بجای تعمیرکاری تعویض کار شدن
لذا هنر اصلی تعمیرکار در این میباشد که بتواند قطعات تعمیر شدنی رو تا جای ممکن تعمیر کند نه تعویض !!
مضافا که جملگی ما واقف میباشیم جنس اصلی و شرکتی اصولا از مواد درجه یک و مرغوب میباشد و همیشه جنس یدک از کیفیت بسیار پایینی برخوردار میباشد
بنابمراتب اگر تعمیرکار کمی حوصله و دقت و خلاقیت به خرج دهد ویا به قولی دل به کار دهد میتواند بجای تعویض ، ، ، تعمیر انجام دهد
حال بماند که با این روش میتوانید سرمشتری خود منتی هم بگذارید که وسیله معیوب شما رو بجای تعویض تعمیر نمودم وبجای مبلغ گزاف n تومان برای تهیه جنس ضعیف و آشغال یدک ، مبلغ n تومان پرداخت مینمایید .
مسلما این مبلغ دستمزدی که دریافت مینمایید سود ۱۰۰ در۱۰۰ خالص میباشد
لذا با این ترفند هم قدرت تعمیری خود را به معرض نمایش خواهید گذاشت
و هم از آنجاییکه هم به نفع شما خواهد بود و هم به نفع مشتری اسم و آوازه خوبی نیز در می آورید
یکی از تجربه هایی که بنده امروز در این مورد داشتم شکستن درب جاروبرقی میباشد که اصولا قفل اهرمی اون در هنگام باز ویا بسته شدن میشکند
واز آنجایی که متصل به بدنه میباشد باید قاب کامل تعویض گردد
که مستلزم هزینه بالایی خواهد بود
بنده بدون جوش و سوراخکاری و لحیم کاری خیلی راحت و با یک کلک این مشکل رو مرتفع نمودم
البته بسیار ساده و راحت میباشد و به احتمال خیلی قوی همکاران بسیار زیادی همین روش رو انجام میدهند
لذا برای آندسته از همکارانیکه راهی جز تعویض کامل قاب و بدنه به ذهنشان نرسیده عنوان مینمایم
البته قبلش تمایل دارم نظر همکاران گرامی را در این مورد بدونم
همچنین روشها و تجربیاتی که دیگر همکاران در این جور شرایط بکار میبرند
ودر انتها روش بدون جوشکاری و سوراخکاری خود را هم تقدیم خواهم نمود
سپاس و تکریم
با سلام و درود خدمت همکاران محترم
از نظر بنده تعمیرکار همانطور که از نامش پیداست باید توانایی تعمیر لوازم فرسوده رو داشته باشه
متاسفانه یه سری از اشخاص
( البته تو این انجمن اصلا ندیدم ) ویا تعمیرکاران محترم بجای تعمیرکاری تعویض کار شدن
لذا هنر اصلی تعمیرکار در این میباشد که بتواند قطعات تعمیر شدنی رو تا جای ممکن تعمیر کند نه تعویض !!
مضافا که جملگی ما واقف میباشیم جنس اصلی و شرکتی اصولا از مواد درجه یک و مرغوب میباشد و همیشه جنس یدک از کیفیت بسیار پایینی برخوردار میباشد
بنابمراتب اگر تعمیرکار کمی حوصله و دقت و خلاقیت به خرج دهد ویا به قولی دل به کار دهد میتواند بجای تعویض ، ، ، تعمیر انجام دهد
حال بماند که با این روش میتوانید سرمشتری خود منتی هم بگذارید که وسیله معیوب شما رو بجای تعویض تعمیر نمودم وبجای مبلغ گزاف n تومان برای تهیه جنس ضعیف و آشغال یدک ، مبلغ n تومان پرداخت مینمایید .
مسلما این مبلغ دستمزدی که دریافت مینمایید سود ۱۰۰ در۱۰۰ خالص میباشد
لذا با این ترفند هم قدرت تعمیری خود را به معرض نمایش خواهید گذاشت
و هم از آنجاییکه هم به نفع شما خواهد بود و هم به نفع مشتری اسم و آوازه خوبی نیز در می آورید
یکی از تجربه هایی که بنده امروز در این مورد داشتم شکستن درب جاروبرقی میباشد که اصولا قفل اهرمی اون در هنگام باز ویا بسته شدن میشکند
واز آنجایی که متصل به بدنه میباشد باید قاب کامل تعویض گردد
که مستلزم هزینه بالایی خواهد بود
بنده بدون جوش و سوراخکاری و لحیم کاری خیلی راحت و با یک کلک این مشکل رو مرتفع نمودم
البته بسیار ساده و راحت میباشد و به احتمال خیلی قوی همکاران بسیار زیادی همین روش رو انجام میدهند
لذا برای آندسته از همکارانیکه راهی جز تعویض کامل قاب و بدنه به ذهنشان نرسیده عنوان مینمایم
البته قبلش تمایل دارم نظر همکاران گرامی را در این مورد بدونم
همچنین روشها و تجربیاتی که دیگر همکاران در این جور شرایط بکار میبرند
ودر انتها روش بدون جوشکاری و سوراخکاری خود را هم تقدیم خواهم نمود
سپاس و تکریم
آخرین ویرایش: