- 2012-10-17
- 88
- 292
این کار به دور از انصاف هستش حتی به گفته و تعهد خودشونم عمل نکردن ولی موندم بعضی از دوستان چنان راهنمایی دقیق میکنن که انگار خودشون مشتری هستند و بلای سنگین بر سرشون نازل شده،انگار تو همین صنف فعالیت نمیکنن،من خودم شدیدا با این قضیه موافقم که نظارت دقیق صورت بگیره،همین الان بیان مغازه رو پلمب بکنن بگن اجازه فغالیت نداری،به شرط اینکه بری مدرک تعمیرات رو از جای معتبر بگیری بعد بری صنف درجه بندی بشی بعد پروانه بگیری بعد بسم الله،نه اینکه از چند تا آموزشگاه کلاهبردار بری مدرک بگیری،بعد باید تو صنف یه واحد تخصصی تشکیل بشه که درجه بندی بکنه،اعضاشم کاربلد و کاردرست باشن،بعد از ده تا تعمیرگاه حال حاضر یه راحتی هشت تاش باطل میشن و کاربلدا میمونن،بعد نرخ مصوب کارشناسام رعایت میشه اونوقت هم تعمیرکار راضی میشه هم مشتریا کارشون درست و رو اصول و با قیمت معقول ومنصفانه انجام میشه،نه اینکه مثل الان کارا شخم خورده میرسه دست آدم بعدم با هزار زحمت درست میکنیش آخرشم اجرت واقعی رو نمیتونی بگیری،بعد سر اجاره مغازتم میمونی،دوست عزیز من برو با صحبت حقتو بگیر،اگه جواب نداد بحث شکایت رو بهشون بگو بازم نشد برو شکایت،انگار قراره همیشه تعمیرکار تو یه کار منفجر بشه بعد پول درست وحسابی بگیره که اونم نود درصد موارد نمیتونه بگیره بعد جایی داریم که بریم یقه مشتری رو بگیریم؟!! شرمنده زیاد حرف زدم از بس که دلمون پره