درود . شما پیشنهادتون برای چسب کویل و چسبی که برای اتصال مثلا دمپر به بسکت و چسب مشکی رنگی که روی سیمهای روکار میریزند چیه ؟ ممنون میشیم از اطلاعاتتون مارو بی بهره نگذارید.
سلام مجدد . برای چسباندن بوبین به دمپر و صفحه از همون چسب سیمپیچ استفاده شه عالیه بخاطر بالا بودن تحمل دما و قدرت کافی و برای دمپر و فوم به بسکت ما از پلی اورتان استفاده میکنیم که مشکیه و دقیقه فابریکاکثر سابهاس ولی اکثرا از چسب اهن استفاده میکنند
درود
در این انجمن کلی اطلاعات مفید داریم
در رابطه با تعمیر باند و ساب تاپیکهای مختلفی ایجاد شده ولی بدون نتیجه میباشند
اگر شما در تاپیک مستقلی یاری نمایید و اطلاعاتی قرار دهید تا بعنوان مرجع بشه روش حساب باز کرد خیلی عالی خواهد شد
قطعا مورد توجه قرار خواهد گرفت
تقریبا یکم کمتر از یک سوم بوبین بالاتر از سطح مگنت باید قرار بگیره گاها هم بوبین های یدکی اکثرا دور بیشتری نسبت به فابریک دارن و این رو باعث افرایش قدرت تبلیغ میکنن که عکس این قضیه هست و باید قطر سیم لاکی و دور ان تقریبا برابر با فابرزک باشه . و اینکه سر سیمی که دور ان موافق جهت عقربه ساعت هست مثبت هست و زمانی که برق حدود انهایت ۱۲ ولت به سیم پیچ وصل کنین و بوبین یا همون سیم پیچ رو داخل مگنت قرار بدین وقتی سیپ پیچ سعی در بالا اومدن و بیرون اومدن از اهن ربا رو داره اون سیمی که به برق مثبت وصل شده سیم مثبت هست
با سلام خدمت اساتید محترم
سوال بنده در مورد بالانس کردن باند ۶۹۷۵ است که وقتی صفحه آن یا فوم دور آن را تعویض میکنیم بعضی مواقع باند در ولوم پایین خرخر میکند، ممنون میشم راهنمایی کنید