این اولین پست من در این مجموعه است . سلام به همه .
چند ماه پیش یه آقایی کامپیوتر خراب خودش رو آورد پیش من که ویندوز بزنم و گفت عجله دارم میشینم تا آماده بشه . من هر چقدر بهش گفتم دور بزن یا طول میکشه گفت اشکال نداره منتظر می مونم . خلاصه شاگرد من شروع به نصب ویندوز کرد . ( در طی مدت نصب ویندوز و درایور ها و برنامه های کاربردی مشتری 45 دقیقه راجع به اهمییت کارش و اینکه گنجینه ای از فیلم های قدیمی و خانوادگی در هارد اکسترنالی که همراهش بود صحبت کرد و خلاصه کنم گفت زندگیم این هارد اکسترناله ، طوری شد که من بهش گفتم بهتره همیشه یک بک آپ داشته باشه ) بعد از تمام شدن کار ، مشتری گفت آقا usb جلو هم کار نمیکنه زحمتش رو بکش . من هم در کیس رو باز کردم و کابل های ولو رو روی برد نصب کردم و سیستم رو روشن کردم . به محض اینکه ویندوز بالا اومد مشتری هارد اکسترنال رو وصل کرد و ...... تمام .
هارد سوخت . ( من میدانستم که اطلاعات سر جاش هست اما کیت سوخته ) گفت شما بد وصل کردی . داخل کیس رو نشونش دادم گفتم ببین یک سوکت بیشتر نیست و یک جا هم بیشتر نداره منم زدم همینجا . خلاصه زیر بار نمی رفت . 1000 بار گفتم usb جلو گارانتی نداره توی جعبه هارد هم نوشته نه usb نه هارد اکسترنال رو نباید به usb جلو وصل کرد . شما عجله کردی . خلاصه کار بالا گرفت اما چون آدم منطقی بود مسئله حل شد . 180 تومان هزینه کرد و به آدرسی که داده بودم رفت و کارش درست شد . اما نتیجه اینکه پیش میاد و اصلا هم کم نیست . من از خود مشتری بیشتر ناراحت بودم .