پاسخ : تحلیل و عیب یابی گرداک 952 بخش هیتر
استاد با اینکه بنده تحصیلات دانشگاهی دارم و کمی هم تجربه ناچیز، اما مطالعه تحلیل های شما و مواجهه با مطالب جدید عملی و کاربردی آنچنان منو به وجد میاره که قابل وصف نیست. خدا حفظتون کنه.
خوشحالم که بنده رو به شاگردی پذیرفتید
و به سؤالات سطح پایین من، پاسخهای مبسوط (شرمنده ساز) میدین.
درود
از لطف شما سپاسگزارم
اینکه از تحصیلات دانشگاهی نتیجه قابل توجهی نگرفتید فقط درد شما نیست و متاسفانه این درد گریبانگیر کلیه دانشجویان کشوره
هرچند نقائص سیستم آموزش عالی کشور از بدو تولد بسیار عظیم بوده اما در قبال نقائص تازه ای که به آن افزوده شده اساسا نقصی نبوده زیرا در شرایط فعلی براحتی جای مسافرکش و استاد عوض میشه که در گذشته محال بود
و لذا نتیجه همینه که دانش ناچیزم بنحو حیرت انگیزی مورد توجه دانشجویان قرار میگیره
ازآنجاکه اساتید بیسواد و ناتوان سرمایه ای جز سمت و مقام کاذب استادی ندارند و بدلیل ضعف فاحش علمی همواره مورد تنفر و کراهت دانشجو هستند و لذا هر لحظه مرگ شخصیت علمی خود را احساس میکنند لذا با توسل به ظواهر و ریش و نماز و چاپلوسی و امثالهم موقعیت خود را مستحکم میکنند و جزء قویترین افراد هستند .
و ازآنجاکه عمدتا سوال دانشجو موجب احراز ناتوانی اینگونه اساتید میشه لذا طرح سوال علمی از سوی دانشجو غالبا منجر به غضب و مشکلات شرم آور ناشی از کسر نمره و انتخاب مجدد واحد و غیره میشه و تشدید تنفر را اجتناب ناپذیر میکنه.
و از سوی دیگر اساتید واقعی که نیازی به سوء استفاده از نمره دانشجو و خشونت و رفتارهای غیر انسانی ندارند و بسادگی قادر به انتقال دانش لازم به دانشجویان هستند و دانشجو بسهولت مفاهیم علمی و نمرات لازم را اخذ میکنه و ابهامات و سوالات علمی بگونه ای با استقبال و خرسندی اساتید واقعی مرتفع میشه و موجب تشدید عشق و علاقه و احساسات عاطفی و توفیقات علمی میشه که حیات کاذب استاد نما را تهدید میکنه.
باین ترتیب علاوه بر سیستم بسیار غلط آموزش ، دلایل و عوامل فوق الذکر مزید بر علت منتج به نتایجی میشه که حضرتعالی نمونه قابل استنتاجی از آنها هستید .
چنانکه چندین سال بسیار مشتاق و عاشقانه مترصد کسب علوم عالیه ، اوقات گرانبهایی را مصروف تحصیلات دانشگاهی فرمودید ولی ملاحظه فرمودید که جز کسب مدرک نتیجه چندانی حاصل نشد چرا ؟
چون در طرفه العینی ، مسافرکش عزیز میتونه بدلایل یاد شده استاد بشه و استاد دانشگاه ، مسافرکش
حقیر دانش چندانی ندارم اما بقدری در چنته دارم که موجبات عشق و علاقه دانشجو را فراهم و استاد کاذب را بشدت نگران کنه بطوریکه چند بار اخراج شدم
جالبه که اولین بار دلیل اخراجم این بود که با مدرک جعلی تدریس میکنم و جالبتر از آن بی قراری و اظهار لطف و اعتراض قابل توجه و پیگیری مستمر دانشجویان بود که نهایتا با لطف و اعتراض دانشجویان و پیگیری های مستمر دعوت بکار شدم و مسئول مربوطه برکنار شد . البته با احتمال قوی مقام بهتری گرفته
چون با توجه به سوابق تحصیلی که همواره در طول تحصیلاتم شاگرد اول و دانشجوی ممتاز بودم و اساسا میزان دانش و توانایی علمی پژوهشی و کلیه جوانب و اوضاع و احوال قضیه قویا مغایر با جعل مدرک است و حقایق مربوطه را از فرسنگها فاصله هم شفاف و محرز میسازد و اساسا استعلام از دانشگاههای محل تحصیلم بویژه برای هر دانشگاهی بسیار بسیار سهل الوصول و قاطع تشکیک بوده و بدیهی را بدیهی تر میساخته و اینهمه دلیل و مستند که جعلیت مدرک تحصیلی را ناچسب ترین برچسب میساخته بهیچ عنوان اهمیتی نداشته زیرا مهم اینه که فلانی دوست داشته جعلی باشه .
البته کمترین قصور متوجه اینگونه افراد نیست و منم کوچکترین گلایه ای از اینگونه افراد ندارم که بقاء خود را منوط به حیله و حقه و انهدام و افتراء می بینند و اتفاقا دلم برای آنها و حتی دلم برای هیتلر و صدام و دیگر درندگان انسانی و حیوانی هم میسوزه که بیش از دیگران قربانی شرایط اجتماعی شده اند زیرا همچون گرگ و پلنگ حیات ایشان در گرو ممات غیر است و نیش عقرب نه از ره کینه است فلذا بیش از دیگران قابل ترحم و بیشتر از آن مستحق تنبیه و مجازاتند .
به هر تقدیر آنچه مورد اشکال است مقررات و قوانینی است که گاها نوشته هم نشده ولی حاکم بر امور است و لذا اتفاقا بر پایه همین قوانینی که به رعایت آن تاکید و ملزم فرمودید ولی در سایه مسئولین برجسته ای که حتی علنا ممانعت از اجرای قانون را فریاد میکنند و حتی تر وزیر مملکت را وادار به بی قانونی میسازند ، چنین افرادی بروز و ظهور میکنند و سیستم آموزشی را در راستای سقوط و انحطاط علمی سازماندهی میکنند
بنابمراتب و به استناد خروجی دانشگاه ها ، در سیستم علمی و آموزشی ما آنچه مهم نیست علم است .
فلذا درحالیکه سوابق و مستندات تاریخی تداعیگر توانایی های منحصر بفرد و پتانسیل های فعلی بالقوه و حکایتگر این حقیقت است که خیلی بیشتر و بهتر از دیگران "
ما میتوانیم " ولی ناتوانی های حاضر و محصولات زایل و توفیقات نازل و کاذب علمی که حلوا حلوا و های های میشه موید این حقیقت بدیهی است که تا وجود
"استاد مسافرکش" و
"مسافر کش استاد" هرگز نمیتوانیم
سپاس