- 2011-07-25
- 1,281
- 3,288
درود
لوله برگشت اب از مخزن به رادایاتور نارنجی رنگ روی درب مخزن افتاده داخل مخزن
یک لوله پلاستیکی روی درب مخزن اب هست وقتی موتور گرم میشود این مخزن پر از اب میشود و وقتی فن شروع به چرخش میکند و اب داخل رادیاتور خنک میشود مکش اب رادیاتور اب را از همین لوله به رادیاتور برمیگرداند اگر این لوله نباشد دیگر اب به رادیاتور بر نمیگردد.( هوا وارد رادیاتور میشود )و مخزن پر میماند و بعد از ایستادن فن اب موتور گرم و بخار دار میشود و دوباره اب وارد این مخزن شده چون مخزن پر اب شده اب از لولو مشکی به بیرون هدایت میشود . با یک ساعت راه رفتن کاملا اب مخزن پر ولی اب رادیاتور نصف میشود.و دمای موتور بالا میرود و اگر این مشکل رفع نشود کاملا اب رادیاتور خالی و احتمال سوختن واشر سر سیلند است
چندین بار وقتی پراید داشتم این ایراد بر سر من امده است بهتر است انتهای لوله به درب را با مفتول محکم سفت کنید چون وقتی لوله داغ میشود از جای خود در می اید
لوله برگشت اب از مخزن به رادایاتور نارنجی رنگ روی درب مخزن افتاده داخل مخزن
یک لوله پلاستیکی روی درب مخزن اب هست وقتی موتور گرم میشود این مخزن پر از اب میشود و وقتی فن شروع به چرخش میکند و اب داخل رادیاتور خنک میشود مکش اب رادیاتور اب را از همین لوله به رادیاتور برمیگرداند اگر این لوله نباشد دیگر اب به رادیاتور بر نمیگردد.( هوا وارد رادیاتور میشود )و مخزن پر میماند و بعد از ایستادن فن اب موتور گرم و بخار دار میشود و دوباره اب وارد این مخزن شده چون مخزن پر اب شده اب از لولو مشکی به بیرون هدایت میشود . با یک ساعت راه رفتن کاملا اب مخزن پر ولی اب رادیاتور نصف میشود.و دمای موتور بالا میرود و اگر این مشکل رفع نشود کاملا اب رادیاتور خالی و احتمال سوختن واشر سر سیلند است
چندین بار وقتی پراید داشتم این ایراد بر سر من امده است بهتر است انتهای لوله به درب را با مفتول محکم سفت کنید چون وقتی لوله داغ میشود از جای خود در می اید
آخرین ویرایش: