سلام ودرود خدم ت همکاران گلم....
یه هلی کوپتر برای اقواممون بوده که فقط مشکل داشته باطریش وبردتش تعمیر گاه متاسفانه بدترش کردند!خلاصه کمک دوستان رو میخاد چون شماتیک ندارم ازشون .چند سوال در موردش از دوستانی که قبلن با این مورد برخوردن دارم که بتونم براش راه بندازمش.....
1-اول اینکه باطری 7.4 براش میزارم ..ولی ارتباط بین ریموت وبرد هلی کوپتر برقرار نمیشه وچراغ چشمک زن ثابت نمیشه.واز این رو که متاسفانه شماره آی سی ها رو پاک کردن مجبور ب تاپیک زدن شدم ومزاحم دوستان شدم...
2-سلف متغییر که ف ی ل ت ر میان گذر ورودی آت بوده رو تغییر دادن وباید (بدون اسکوپ) چجوری سلف رو روی فرکانس 40 مگا هرتز فرستنده قفلش کنم؟
3-آی سی دیکودر که شمارش پاک شده چجور میتونه توی این نمونه هلی کوپتر ها ریست یا ست برای ریموت بشه؟
و اینکه چرا شماره ایسی اینا رو پاک میکنن آخه؟تا بتونیم اینجور مواقع عیب یابی شون کنیم؟
سپاس از وستان گرامی...منتظر پاسختون هستم...



یه هلی کوپتر برای اقواممون بوده که فقط مشکل داشته باطریش وبردتش تعمیر گاه متاسفانه بدترش کردند!خلاصه کمک دوستان رو میخاد چون شماتیک ندارم ازشون .چند سوال در موردش از دوستانی که قبلن با این مورد برخوردن دارم که بتونم براش راه بندازمش.....
1-اول اینکه باطری 7.4 براش میزارم ..ولی ارتباط بین ریموت وبرد هلی کوپتر برقرار نمیشه وچراغ چشمک زن ثابت نمیشه.واز این رو که متاسفانه شماره آی سی ها رو پاک کردن مجبور ب تاپیک زدن شدم ومزاحم دوستان شدم...
2-سلف متغییر که ف ی ل ت ر میان گذر ورودی آت بوده رو تغییر دادن وباید (بدون اسکوپ) چجوری سلف رو روی فرکانس 40 مگا هرتز فرستنده قفلش کنم؟
3-آی سی دیکودر که شمارش پاک شده چجور میتونه توی این نمونه هلی کوپتر ها ریست یا ست برای ریموت بشه؟
و اینکه چرا شماره ایسی اینا رو پاک میکنن آخه؟تا بتونیم اینجور مواقع عیب یابی شون کنیم؟
سپاس از وستان گرامی...منتظر پاسختون هستم...


