آی پی امداد
abtahi
آریا الکترونیک mehrinfo تکشو

باز کردن سشوار فیلیپس

ghasemi59

مدیر تالار
مدیر تالار
2013-06-26
2,434
1,824
۱. سشوار را از برق بکشید.
۲. پیچ‌های بدنه سشوار را باز کنید.
۳. از انتهای اتصال دو بخش بدنه سشوار شروع کنید. به‌آرامی ۲ نیمه بدنه خارجی را با کمک کاتری باز کنید و درپوش جلویی مخصوص کلیدهای قطع‌ووصل را به سمت بالا بکشید و از پوشش خارجی دور کنید.
۴. پس از باز کردن اولین گیره، شکاف را با دست دیگر خود، باز نگه‌ دارید. سپس محافظ سیم را به‌سمت پایین سیم برق و قسمت سوئیچ قطع‌ووصل را به‌سمت بیرون بکشید و از مسیر خارج کنید.
۵. مسیرهای بازشده را با قطعه‌ای باریک نگه دارید و کاتر را در مسیر مرز ۲ بخش بدنه حرکت دهید تا ۲ بخش بدنه به‌طور کامل باز شود.
۶. امتداد ۲ بخش بدنه خارجی سشوار در قسمت سرخشک‌کن است که باید با فشار کاتر به سمت بالا باز شود. حالا می‌توان دو بخش بدنه سشوار را به‌طور کامل از هم جدا کرد.
۷. یکی از بخش‌های بدنه خارجی همچنان به قطعات داخلی وصل است. لازم است پیچ‌های اتصال به بدنه اصلی باز شوند.
۸. در پشت محصول، ۲ نیمه بخش متصل به قطعات داخلی با یک کلاه محکم به هم متصل شده‌اند. این درپوش را با قرار‌دادن یک پیچ‌گوشتی یا ابزار بازکننده دیگر زیر درپوش و با استفاده از آن به‌عنوان اهرم باز کنید.
۹. حال با استفاده از کاتر مطابق شکل قسمت‌های بدنه را جدا کنید. در این مرحله قطعات بدنه سشوار شما باز شده‌اند و می‌توانید قسمت‌های معیوب دستگاه را تعمیر کنید. طرز باز کردن مدل‌های پرومکس، رمینگتون، براون، فیلیپس و … بسیار شبیه به‌هم و به‌صورت زیر است.
طریقه باز کردن قاب سشوار فیلیپس مدل سالن پرو
درود پاسخ داده شده لیک فراموش نشه.
 

پیوست‌ها

بالا