آی پی امداد
abtahi

انا لله و انا الیه راجعون درگذشت استاد غزال

2021-12-29
1
1
32
خبر درگذشت همکار ارجمند جناب اقای حسن کمالی با کاربری استاد غزال یکی از مدیران و‌استادان بزرگ irantk خدمت همکاران تسلیت میگویم ، امروز خانواده بزرگ irantk با اندوه بسیار به سوگ این استاد ارجمند، نشسته است. وی در اوج ثمربخشی و خدمت به جامعۀ تعمیرکاران آسمانی شد و همۀ همکاران ، کاربران انجمن ، آشنایان و دوستان را در بهتی غریب فرو برد.
یاد و خاطرۀ این استاد مهربان و عزیز سفر کرده را گرامی می‌داریم و از درگاه خداوند متعال، بخشش و رحمت الهی برای ایشان و صبر و بردباری به خانواده محترم آن یار سفر کرده مسئلت می نماییم.
انجمن تعمیرکاران ایران
مشاهده فایل‌پیوست 215373

مشاهده فایل‌پیوست 215374
خدا رحمتشون کنه
 

mani6

کاربر
2010-07-21
104
235
53
بندرعباس
من هم همچون باقی عزیزان ارادت خاصی خدمت ایشون داشتم .باید به موردی اشاره کنم زمانی که اشک به چشمانم مجال نمیدهد. نمیدانم چند وقت پیش بود شاید یک یا دو سال پیش خوابی دیدم که بازگو کردن تمامی آن لازم نیست اما قسمت پر رنگ آن این بود که ایشون از مشکلات ریوی رنج میبره .این موضوع باعث شد صبح روز بعد قصد کنم نقشه ایی ساده از دستگاه تولید اکسیژن رو که داشتم به دست ایشون برسونم و ازشون خواهش کنم که با توجه به سادگی آن حتما آن را بسازند.( گواه عرایض بنده جناب مهندس محمودی عزیز هستند که من با ایشون تماس گرفتم و با عنوان کردن قصدم از ایشون شماره تماسی از استاد غزال درخواست کردم البته موضوع خواب رو عنوان نکردم).
کمی بعد خاطرم افتاد که ایشون شماره موبایلی رو در پیج قرار دادن برای اشخاصی که قصد دارن در دوره آموزشی ایشون شرکت کنند و دقیقا خاطرم هست که بعد از تماس با ایشون و ترغیبشون به ساخت دستگاه مذکور ( به خودشون هم موضوع خواب رو نگفتم) کاملا مشخص بود که با تعجب جواب من رو میدادن. حتی در پی گفتگو بنده عرض کردم استاد خوشبحال پسران شما که در جوار این پدر کسب علم میکنند و در جواب ایشون فرمودن تنها یک پسر دارم که متاسفانه کوچکترین علاقه ایی به الکترونیک ندارد.
ولی امروز مطمئنم که این استاد عزیز و گرامی به سفارش بنده در پی ساخت اون دستگاه توجهی نفرمودن.
بهرحال این شتری ه که میگن در خونه هر کسی میخوابه و زمانی که قصد خوابیدن کنه هیچ چیزی جز اراده خداوند نمیتونه تقدیر انسان رو عوض کنه.
یاد چنین استادی همیشه با قلمشون و آموزه هاشون زنده میمونه و مهمترین نکته در زندگی کوتاه ما در این دنیا فقط همینه .این مهمه که آیا برای کسب دانش کوشیدی ؟ و در پی آن آیا آموختی به دیگران؟
در انتها از استاد مهربان و عزیزم جناب محمودی بسیار سپاسگزارم که اینگونه حق شناسی و تقدیر فرمودن .
 
آخرین ویرایش:
بالا