ولتاژ خازن صافی باتوجه به ظرفیتش بررسی کنید معمولا 300 الی 380 ولت میبایست باشد.
در خصوص ولتاژ موتور نیز به ولتاژ کاری موتور دقت کنید که ماکزیمم روی بدنه آن نوشته شده است.
مشکلی که وجود داره چیست؟
ولتاژ خازن صافی باتوجه به ظرفیتش بررسی کنید معمولا 300 الی 380 ولت میبایست باشد.
در خصوص ولتاژ موتور نیز به ولتاژ کاری موتور دقت کنید که ماکزیمم روی بدنه آن نوشته شده است.
مشکلی که وجود داره چیست؟
ولتاژ خازن که اعلام نمودید نامعقول میباشد
همانطور که جناب mehran76gh نیز فرمودند ولتاژ باید حدود 300 الی 380 ولت باشد
بنابراین خازن رو با نمونه مشابه تعویض نمایید
ضمنا آی سی به این راحتی نمیسوزه
ولتاژ خازن که اعلام نمودید نامعقول میباشد
همانطور که جناب mehran76gh نیز فرمودند ولتاژ باید حدود 300 الی 380 ولت باشد
بنابراین خازن رو با نمونه مشابه تعویض نمایید
ضمنا آی سی به این راحتی نمیسوزه
فقط اینورتر را ولتاژ دادم و روی برد که نوشته +m1 و_m2 که ترمینال های موتور هست، حدودا 190 ولت دارم. در صورتی که هیچ فرمانی از پنل و درایور صادر نشده که خروجی داشته باشم.
آیا ممکنه درایور Short شده باشه؟
( هنوز خازن به دستم نرسیده تا تعویض کنم)