اداره کل بازرسی همراه اول مشکلات شبکه این اپراتور را بررسی میکند
اداره کل بازرسی، ارزیابی عملکر و پاسخگویی به شکایات شرکت ارتباطات سیار ایران برای دریافت پیشنهادها و گزارش مشکلات درون سازمانی و بیرون سازمانی همراه اول و بررسی آنها اعلام آمادگی کرد.
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، این اداره کل از تمامی مشترکین و کارکنان شرکت ارتباطات سیار خواسته است تا نظرات اصلاحی و گزارشهای لازم خود را برای بررسی و استفاده ارایه دهند.
اداره کل بازرسی همراه اول در اطلاعیه خود آورده است: در یک سیستم پویا و بالنده، بروز اشکالات و ناهماهنگیها، پدیدهای طبیعی است اما باقی ماندن این مشکلات در سیستم، بازدهی و عملکرد آن را تحت الشعاع قرار داده و از سرعت رشد آن میکاهد.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: از این رو ارزیابی مستمر و دریافت بازخوردها، فرایندی لازم برای بهبود عملکرد و حفظ پایداری سیستم است و بیشک مراجعه به افکار عمومی و گرفتن بازخوردها از مجموعه همکاران و مخاطبین، میتواند از بهترین روشهای ارزیابی عملکرد یک مجموعه و قضاوت در مورد عملکرد آن باشد.